Ekologiczne wiaty przystankowe i flakon perfum do wielokrotnego napełniania – partnerstwo AMS i L’Oréal - Marketing przy Kawie
Ekologiczne wiaty przystankowe i flakon perfum do wielokrotnego napełniania – partnerstwo AMS i L’Oréal
  • 0
  • 2
18.08.2021

Ekologiczne wiaty przystankowe i flakon perfum do wielokrotnego napełniania – partnerstwo AMS i L’Oréal

L’Oréal i AMS rozpoczynają realizację programu nature based solution na ekowiatach przystankowych w Warszawie. Będzie na nich prezentowana reklama perfum Giorgio Armani My Way Intense we flakonie z systemem wielokrotnego napełniania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2021