0 4 0 5.09.2024Netflix zyskuje u reklamodawców, X (dawniej Twitter) – traci. Raport „Media reactions 2024” firmy KantarW roku 2024 ulubioną platformą reklamową marketerów staje się YouTube. Amazon i TikTok zajmują najwyższe miejsca w rankingu preferencji konsumentów, natomiast Netflix stał się ulubieńcem reklamodawców. Tak wynika z raportu Kantar „Media reactions 2024”.
2 3 0 5.09.2024Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AIBrytyjski spot Tesco promuje nową ofertę AGD w sklepach sieci. Za pomocą gry świateł sprawiono, że przedmioty codziennego użytku, jak talerze czy sztućce, układają się w sukienki jak z pokazu mody.
1 1 0 5.09.2024Aneta Zając w spocie żelu Iladian 40+W kampanii żelu do higieny intymnej Iladian 40+ (Aflofarm) wzięła udział aktorka telewizyjna, Aneta Zając. To pierwsza kreacja marki wpisująca się w lifestyle’owy charakter przekazu.
1 1 0 4.09.2024Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss”Kampania „Różowy Patrol” Fundacji Onkocafe – Razem Lepiej prowadzona jest we współpracy z marką kosmetyków do pielęgnacji włosów Gliss (Henkel). Twarzą kampanii jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Celem jest dotarcie do Polek z informacją o konieczności regularnego samobadania i korzystania z takich badań profilaktycznych jak USG i mammografia.
1 2 0 4.09.2024Mountain Dew oferuje fanom przejście na czas górskiMarka napoju Mountain Dew (PepsiCo) zwróci pięciu konsumentom w Stanach Zjednoczonych koszty przeprowadzki do górskiej strefy czasowej. Zrobi to pod warunkiem, że opublikują na TikToku post wyjaśniający, w jaki sposób spędzą czas na świeżym powietrzu. Kampania pokazuje nowego brand hero marki.
0 1 0 4.09.2024Influencer Rozkoszny w kampanii AlproKampania „Roślinnie zawsze pyyysznie” z udziałem influencera kulinarnego Michała Korkosza, znanego jako Rozkoszny, wprowadza na rynek autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro.
0 1 0 4.09.2024Decathlon oferuje pracownikom Work-Sport Balance – płatny czas na sport w godzinach pracyDecathlon wprowadził benefit pracowniczy Work-Sport Balance. Każdy pracownik firmy w Polsce, który przystąpi do programu, w każdym tygodniu będzie mógł przeznaczyć godzinę swojego czasu pracy na uprawianie sportu.
0 1 0 3.09.2024Małgorzata Socha ambasadorką Olimp CollagenAktorka Małgorzata Socha została ambasadorką produktów Olimp Collagen z portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs. Będzie wspierała markę w ramach kampanii promocyjnej „Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza”.
0 1 0 3.09.2024Drutex sponsorem Interu MediolanDrutex, producent okien, drzwi i rolet, został sponsorem Interu Mediolan na dwa sezony. Pozwoli to poszerzyć widoczność marki poprzez wyeksponowanie jej na widok szerokiego grona fanów klubu z całego świata.
1 2 0 2.09.2024Magdalena Różczka i jej awatarka twarzami kampanii, która promuje kredyt VeloFotkaW kampanii promującej VeloFotkę – kredyt gotówkowy, który można wziąć w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.