- 1
- 2
Kampania telewizyjna herbat zielonych Big-Active
Hasło kampanii zielonych herbat Big-Active (Herbapol) brzmi: „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Materiał wideo zaprasza do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewnia zielona herbata.
Herbaty zielone Big-Active to kompozycje dużych liści herbaty z dodatkami takimi jak egzotyczne owoce i barwne płatki kwiatów.
– Spot odwołuje się do emocji i wykracza poza standardowe zaprezentowanie produktów. W nowoczesny, a przy tym sensualny sposób pokazujemy, że nasze zielone herbaty pobudzają zmysły i przenoszą do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. A to dzięki ich najwyższej jakości kompozycjom dużych liści herbaty i dodatków. Taka forma spotu oddaje charakter marki. Pozwala nam skutecznie przyciągnąć uwagę świadomych konsumentek, które stawiają na wysoką jakość i poszukują nowych doznań smakowych – mówi Agnieszka Michalak, brand manager w Herbapol-Lublin.
Spot pojawi się w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online:
- YouTube,
- Player,
- PolsatGo.
Wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki, które tworzą m.in. herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się w zasięgowych portalach kobiecych i lifestyle’owych.
- 2