Big-Active promuje swoje zielone herbaty - Marketing przy Kawie
Kampania telewizyjna herbat zielonych Big-Active
  • 1
  • 2
31.08.2023

Kampania telewizyjna herbat zielonych Big-Active

Hasło kampanii zielonych herbat Big-Active (Herbapol) brzmi: „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Materiał wideo zaprasza do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewnia zielona herbata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 sierpnia 2023