Back to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawkiBack to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawkiBack to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawkiBack to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawki
Kampania na back to school może promować najróżniejsze produkty (fot. RDNE Stock Project/Pexels)

Back to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawki

Back to school 2023, czyli różne podejścia do reklamy szkolnej wyprawki
Martyna Jacewicz

Martyna Jacewicz

-

social media & digital manager, KHS – Know How Szwajkajzer

Martyna Jacewicz

Martyna Jacewicz

social media & digital manager
KHS – Know How Szwajkajzer

Od lat związana z marketingiem internetowym i mediami społecznościowymi. W jej zawodowym portfolio znajdują się kampanie socialowe, digitalowe i influencerskie dla takich marek, jak OBI, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Avon, Circle K, Wydawnictwo Muza czy Vistula.

Sierpień to miesiąc, w którym wiele marek prowadzi kampanie pod hasłem „back to school”. Kojarzy się to przede wszystkim z zeszytami, piórnikami i innymi przyborami do nauki. A jednak pod tą kategorią można zmieścić dużo więcej: od przyborów higienicznych i kosmetycznych, przez odzież, obuwie, biżuterię i dodatki, aż po elektronikę czy akcesoria do domu. W zasadzie tę listę ogranicza dziś jedynie kreatywność promujących się marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja