Polacy ponownie liderami w blokowaniu reklam według badania OnAudience.com
  • 0
  • 0
11.08.2017

Polacy ponownie liderami w blokowaniu reklam według badania OnAudience.com

46 proc. odsłon w polskim Internecie jest zablokowanych. Polska pozostaje liderem pod względem używania wtyczek blokujących reklamy – pokazuje raport OnAudience.com (Cloud Technologies). To wzrost o 8 proc. rok do roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44463 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr

11 miesięcy temu

Wygląda na to, że ktoś powinien zainicjować poważną dyskusję, czy przypadkiem w sieci nie ma zwyczajnie zbyt wielu reklam...

11 sierpnia 2017