mBank z reklamą dla rocznika 1999
  • 0
  • 0
11.08.2017

mBank z reklamą dla rocznika 1999

Pod koniec czerwca mBank rozpoczął kampanię pod hasłem „Albo jak wszyscy, albo jesteś ’99”. Kieruje ją do osób, które w tym roku stają się pełnoletnie.

Oferuje młodym m.in. specjalne konta oraz zniżki na zakup biletów do kina czy do sklepów internetowych. Konsumenci będą też mogli zaprojektować własne karty.

W 60-sekundowym spocie przeplatają się sceny ukazujące współczesność dzisiejszej młodzieży oraz zachowania, które uznano za typowe dla okresu dzieciństwa obecnych osiemnastolatków. To m.in. wymienianie karteczek, spędzanie wolnego czasu na trzepaku i granie w węża na telefonie Nokia 3310. Film odsyła do strony www.albo99.pl, na której można dodać własne fotografie z dzieciństwa.

 

– Treść spotu jest odzwierciedleniem tego, jak samych siebie widzą urodzeni w 1999 r. Reklama powstała na podstawie wyników badań z ich udziałem. Po obejrzeniu czują się oni dumni i odnajdują w tym siebie. Dokładnie o to chodziło – mówi Łukasz Tarnowski, strategic planner w agencji VML, która przygotowała kreację.

  • 1

11 sierpnia 2017

Czytaj także
Reklama
Czytaj także

10 sierpnia 2017

Reklama