Rosnąca skala zjawiska blokowania reklam – raport IAB
  • 0
  • 1
1.09.2016

Rosnąca skala zjawiska blokowania reklam – raport IAB

Obecnie około 36% (7,6 mln) użytkowników Internetu w Polsce blokuje reklamy online. W 2015 r. było to 29% (5,9 mln), a w 2014 r. 25% (4,9 mln). Takie wyniki zawarto w raporcie z badania zrealizowanego przez IAB Polska w kwietniu 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wethaed

6 lat temu

i tak trzymać

"I co się dziwisz..."
TV już się nie da oglądać, ostatnio już nawet radia nw samochodzie nie da się słuchać ze względu na reklamy. W Polsce nie ma chyba ani jednego portalu ogólno-informacyjnego, który byłby choć w minimalnym zakresie uczciwy wobec internauty. Nie dość, stosowania oszukańczej nawigacji na stronach, non stop reklamowane są firmy popełniające przestępstwa wobec klientów, prawie nie sposób znaleźć na przeciętnej stronie treść nie będącą oszustwem lub nachalną reklamą.
Poza tym branża reklamowa bez mrugnięcia okiem przyjmuje zlecenia na realizację reklam produktów szkodliwych dla ludzi, a niestety większość społeczeństwa to cyborgi sterowane reklamami. Czasem zastanawiam się czy większość jest aż tak nieuczciwa czy aż tak głupia.

Rozwiń komentarze

1 września 2016

31 sierpnia 2016