Obroty w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni handlowej w Europie. Badanie GfK
  • 0
  • 0
11.08.2017

Obroty w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni handlowej w Europie. Badanie GfK

W 2016 r. średnia wielkość obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni handlowej wzrosła w Unii Europejskiej o 0,9 proc. – pokazuje analiza GfK. W badaniu uwzględniono 27 krajów. Nie było wśród nich Wielkiej Brytanii ze względu na różnice w kursach walut.

Na czele rankingu znalazły się takie kraje jak Luksemburg, Szwajcaria, Norwegia i Szwecja. Detaliści mogą jednak nadal prosperować w krajach, które osiągnęły niższe wartości, ale charakteryzują się mniejszym nasyceniem rynku.

Na wielkość obrotów w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni handlowej mają wpływ różne czynniki. Należą do nich m.in. format handlu, siła marki, jakość lokalizacji, obecność konkurencji czy siła nabywcza.

Cały raport można pobrać ze strony www.insights.gfk.com.

  • 1

11 sierpnia 2017

Reklama

10 sierpnia 2017

Reklama