Crunchipsowy bus przyjeżdża na imprezy
  • 0
  • 0
11.08.2017

Crunchipsowy bus przyjeżdża na imprezy

Marka Crunchips przygotowała aktywację łączącą światy on- i offline. Specjalnym busem dostarcza chipsy na imprezy. Wykorzystuje przy tym narzędzia monitoringu Brand24.

Wyszukuje po hashtagach posty z informacjami o tym, gdzie właśnie odbywają się imprezy – i dostarcza produkty imprezowiczom. Wszystko w myśl hasła: „Jest Crunchips, jest impreza”.

Co tydzień na fan page’u brandu pojawiają się informacje, w jakie okolice w weekend wyruszy pojazd. Można go przywołać, pisząc do marki na Facebooku lub wrzucając na Instagram zdjęcia z imprezy z hashtagiem #jestcrunchipsjestimpreza oraz nazwą miasta.

Akcja realizowana jest w ramach kampanii „Co ekipa, to impreza”. Potrwa do końca sierpnia. Jej pomysłodawcami są Crunchips i LiquidThread. Agencja odpowiada za strategię komunikacji, kreacje, realizację kampanii online oraz obsługę kanałów social media marki.

  • 1

10 sierpnia 2017

Reklama
Reklama