0 1 0 18.06.2018Ukazała się książka Nathalie Nahai „Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line”Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci. Małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły więc przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
0 2 0 15.06.2018Amerykańskie nastolatki odchodzą od Facebooka. Badanie Pew Research CenterDo niedawna Facebook był najważniejszym medium społecznościowym dla amerykańskich nastolatków. Obecnie nie jest już najpopularniejszą platformą – wynika z badania Pew Research Center. Na podium są za to YouTube, Instagram i Snapchat.
0 5 0 15.06.2018Lidl, Intermarche, Carrefour i Żabka z najlepszymi gazetkami w branży – laureaci programu AdRetail InspirioW ciągu sześciu miesięcy jedenastu ekspertów drugiej edycji programu AdRetail Inspirio przeanalizowało 5 tys. gazetek sieci handlowych o łącznej powierzchni ponad 35 mln cm2. Zbadano 60 tys. stron. Nagrodzono marki Lidl, Intermarche, Carrefour i Żabka.
0 1 0 15.06.2018Uber zorganizuje sekretną imprezę plenerowąUber Sessions to inicjatywa kulturalna firmy Uber. Ma celebrować nadejście lata w mieście oraz integrować społeczności w obszarach, w których dostępna jest aplikacja. W tym roku po raz pierwszy wydarzenie odbędzie w Polsce. Na użytkowników w stolicy czeka impreza plenerowa. Miejsce i godzina wydarzenia pozostają tajemnicą.
0 0 0 15.06.2018Snapchat chce pokazywać reklamodawcom, jak kampanie w aplikacji wpływają na sprzedaż offlineSnapchat wprowadził dwie nowe opcje, które mają pomóc markom lepiej kontrolować wpływ kampanii w aplikacji na sprzedaż offline. Ma to sprawić, że aplikacja będzie bardziej konkurencyjna w stosunku do Facebooka.
0 0 0 15.06.2018Grupa Agora zainwestuje prawie miliard złotych w przyspieszenie rozwojuGrupa Agora zamierza rozwijać swoje największe biznesy. Obejmuje to m.in. rozbudowę sieci kin Helios, umocnienie pozycji na rynku OOH i sprzedaż treści premium w modelu subskrypcyjnym. Jednocześnie stawia na rozpoczęcie działalności w całkiem nowych obszarach poza rynkiem reklamy. Będą to: innowacyjne usługi i narzędzia B2B oraz rozrywka i czas wolny. To założenia nowej strategii biznesowej na lata 2018–2022.
0 6 0 15.06.201815% Polaków z okazji piłkarskich mistrzostw świata 2018 planuje zakup nowego telewizora lub już go kupiło. Badanie Starcomu77% Polaków zamierza oglądać piłkarskie mistrzostwa świata w domu przed telewizorem – pokazuje badanie agencji Starcom i Samsung Electronics Polska. Firmy przy okazji mundialu w Rosji przyjrzały się, jak Polacy przygotowują się do turnieju i jak zamierzają go spędzić. 15% badanych zdecydowało się na zakup nowego telewizora.
0 0 1 15.06.2018Internet 2017/2018 – raport strategiczny IAB PolskaIAB Polska zaprezentował 15. edycję raportu strategicznego na temat rynku reklamy online. To podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, wydarzeń branży e-marketingu i najnowszych trendów.
2 0 0 14.06.2018Hyundai i Maroon 5 na mundial z coverem utworu Boba MarleyaMarka Hyundai rozpoczęła kampanię wizerunkową, w której zobaczyć można Maroon 5. Zespół zaaranżował na nowo przebój Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd legendarnemu muzykowi reggae.
0 5 2 14.06.2018Martyna Wojciechowska przekonuje, że plastik nie jest zły. Internauci grzmiąMartyna Wojciechowska, ambasadorka programu marki Żywiec Zdrój „Po stronie natury”, zamieściła na Facebooku post, w którym przekonuje, że plastik nie jest taki zły. W komentarzach pod postem rozpętała się burza.