0 0 0 0 0 10.08.2017Victoria’s Secret otworzy w Polsce pierwszy sklep z pełnym asortymentemW warszawskiej Arkadii powstaje pierwszy butik z pełnym asortymentem marki Victoria’s Secret. Jak podaje portal Kobieta.gazeta.pl, punkt ma zostać otwarty 30 sierpnia.
0 7 0 0 0 10.08.2017Ewa Chodakowska w kampanii Adidasa „Women Must Haves”Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Adidas „Women Must Haves”. Wzięła w niej udział Ewa Chodakowska – wieloletnia ambasadorka marki.
0 0 0 0 0 10.08.2017Cloud Technologies rozpoczyna strategiczną współpracę z domami mediowymiSpółka Cloud Technologies rozpoczęła strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction. Firmy chcą wspólnie stworzyć szytą na miarę ofertę dla reklamodawców i wydawców.
0 2 0 0 0 10.08.2017Rosną wydatki e-commerce na reklamę. Bon Prix na czeleWydatki mediowe branży e-commerce wyniosły w pierwszej połowie 2017 r. ponad 100,3 mln zł. To o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 0 0 0 0 10.08.2017Porta KMI Poland z agencją PRProducent drzwi Porta KMI Poland rozpoczął współpracę z Practum Consulting. Umowa dotyczy doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz komunikacji kryzysowej. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
0 0 0 0 0 10.08.2017Facebook zwalcza reklamy wprowadzające w błądFacebook wprowadził mechanizmy przeciwdziałające maskowaniu, czyli taktyce stosowanej przez nieuczciwych użytkowników. Polega ona na obchodzeniu systemu weryfikacji reklam i innych treści pojawiających się na platformie.
0 1 0 0 0 9.08.2017Rodzinny, czyli jaki? Wyniki badania IQSZaradność, prospołeczność i prozdrowotność – za tym podążają współcześni rodzice. W badaniu „Hajp hunting rodzicielski” agencja badawcza IQS przeanalizowała najbardziej aktualne hajpy, czyli projekty związane z zaspokojeniem potrzeb w roli matki i ojca.
0 0 0 0 0 9.08.2017Volkswagen Samochody Użytkowe obsługiwany przez MediaCom ResponsePrzetarg na obsługę w zakresie działań efektywnościowych marki VW Samochody Użytkowe wygrał MediaCom Response. Umowę podpisano na 2 lata.
0 7 0 0 0 9.08.2017Wyniki badania Gemius/PBI za lipiec 2017 r.Liczba internautów w Polsce w lipcu 2017 r. wyniosła ogółem 26,5 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) korzystało z Internetu 22,1 mln osób, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln.
0 11 0 0 1 9.08.2017 Aktualizacja: 10:1010.08.2017„Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie” – przekonywał Tiger na Instagramie. Teraz przeprasza1 sierpnia na instagramowym koncie marki Tiger (Maspex) pojawiła się grafika ukazująca dłoń z wyciągniętym środkowym palcem przewiązanym czerwoną wstążką. Zdjęcie podpisano hasłem: „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”. Wiele osób odczytało to jako nawiązanie do rocznicy Powstania Warszawskiego. Internauci nie kryją oburzenia.