Publicis tworzy nową agencję Yotta
  • 0
  • 2
22.09.2022

Publicis tworzy nową agencję Yotta

Publicis tworzy agencję Yotta zajmującą się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań związanych z danymi i technologią. Dyrektorką generalną jest Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.

Utworzenie agencji Yotta jest odpowiedzią na rosnący popyt na kompleksowe usługi związane z wykorzystaniem danych i technologii w działaniach marketingowych.

Agencję tworzy stuosobowy zespół konsultantów, analityków, badaczy oraz specjalistów od technologii marketingowych i reklamowych.

– Oczywiście na rynku działają firmy specjalizujące się w poszczególnych tematach, którymi my się zajmujemy. Ale to my te specjalizacje w połączyliśmy. Jesteśmy częścią Publicis Groupe. Od lat stanowimy centrum działań analitycznych, badawczych i technologicznych prowadzonych dla klientów agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, digitalowych, influencerskich i PR-owych – mówi Anna Sakowicz

Będzie to marka w portfolio Publicis Groupe w Polsce obok innych agencji działających w kluczowych dla marketingu obszarach kompetencyjnych:

  • creative & content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread);
  • media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics);
  • influence (MSL, Publicis Consultants);
  • commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious);
  • investment.
  • 2
Publicis tworzy nową agencję Yotta

Publicis tworzy nową agencję Yotta

Anna Sakowicz – dyrektorka generalna agencji Yotta

Anna Sakowicz – dyrektorka generalna nowej agencji tworzonej przez Publicis Groupe

 

22 września 2022