„Gdy w brzuszku burczy – Antybaton” – nowy produkt marki Łowicz
  • 1
  • 2
20.06.2022

„Gdy w brzuszku burczy – Antybaton” – nowy produkt marki Łowicz

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Łowicz – Antybatona do wyciskania z tubki. Ma być on konkurencją dla niezdrowych przekąsek. Reklama buduje wizerunek produktu jako superbohatera.

Antybaton produkowany jest przez Grupę Maspex. Produkt przedstawiony jest w reklamie jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski. W spocie oglądamy absurdalne sceny ilustrujące te chwile:

  • burczenie w brzuchu podczas zdalnego spotkania;
  • kurczący się żołądek podczas grania w gry;
  • zagadujące do nas słodycze;
  • kobziarz grający marsza na kiszkach.

Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach. Wszystko to w rytmie specjalnie skomponowanej piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.

Spot będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz na YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako pre-rolle na YouTube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowane działania niestandardowe z influencerami na TikToku i YouTube.

W ramach kampanii wprowadzającej produkt agencja Feeders opracowała ideę komunikacji 360 stopni i przygotowała kreacje. Spoty wyreżyserował Karol Kołodziński. Postprodukcją zajęło się BadiBadi, a zakupem mediów – Mmedia.

  • 2
Antybaton w tubce od Łowicza

Antybaton w tubce od Łowicza

Antybaton w tubce od Łowicza
 

20 czerwca 2022

17 czerwca 2022

16 czerwca 2022