- 1
- 2
„Gdy w brzuszku burczy – Antybaton” – nowy produkt marki Łowicz
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Łowicz – Antybatona do wyciskania z tubki. Ma być on konkurencją dla niezdrowych przekąsek. Reklama buduje wizerunek produktu jako superbohatera.
Antybaton produkowany jest przez Grupę Maspex. Produkt przedstawiony jest w reklamie jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski. W spocie oglądamy absurdalne sceny ilustrujące te chwile:
- burczenie w brzuchu podczas zdalnego spotkania;
- kurczący się żołądek podczas grania w gry;
- zagadujące do nas słodycze;
- kobziarz grający marsza na kiszkach.
Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach. Wszystko to w rytmie specjalnie skomponowanej piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.
Spot będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz na YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako pre-rolle na YouTube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowane działania niestandardowe z influencerami na TikToku i YouTube.
W ramach kampanii wprowadzającej produkt agencja Feeders opracowała ideę komunikacji 360 stopni i przygotowała kreacje. Spoty wyreżyserował Karol Kołodziński. Postprodukcją zajęło się BadiBadi, a zakupem mediów – Mmedia.
- 2