Seks, warzywa i reklamy telewizyjneSeks, warzywa i reklamy telewizyjneSeks, warzywa i reklamy telewizyjneSeks, warzywa i reklamy telewizyjne
Kochajmy warzywa – zachęca PETA (fot. kadr ze spotu „Veggie Love”)

Seks, warzywa i reklamy telewizyjne

Seks, warzywa i reklamy telewizyjne
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nie najwyższy poziom tegorocznych reklam Super Bowl sprawił, że równie dużo mówi się o kreacji niedopuszczonej do emisji. A nie dopuszczono jej ze względu na zbyt duże epatowanie seksem. W takim stylu organizacja PETA promuje wegetarianizm.

Reklama PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), organizacji walczącej o prawa zwierząt, utrzymana jest w stylistyce ociekającego seksem teledysku. Półnagie kobiety wyginające się w śmiałych pozach chwytają za leżące wokoło warzywa. Na ekranie pojawia się informacja, że wegetarianie cieszą się bardziej udanym życiem seksualnym.

Dwuznaczne sceny nie przypadły do gustu stacji NBC, nadawcy Super Bowl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się