Rivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmosRivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmosRivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmosRivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmos
Rivian – po prostu elektryczne auto z paką (fot. mat. pras.)

Rivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmos

Rivian goni Teslę – bez Twittera, influencerów i lotów w kosmos
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wycena na poziomie ponad 80 mld (!) dol. pierwszego dnia obecności na giełdzie, zainteresowanie Amazona czy Forda, ambitne plany na przyszłość. Marka Rivian nie jest pierwszą na rynku elektrycznych samochodów, ale może być pierwszą, która da popalić Tesli – i to bez charyzmatycznego lidera z odbezpieczonym Twitterem.

Jest 10 października 2021 roku. Rivian, marka mająca w planach produkcję elektrycznego pick-upa, sprzedaje akcje firmy. Startują z poziomu 78 dol., w pewnym momencie jednak są wyceniane nawet o sto dolarów więcej. Rynek w końcu się uspokaja, ale i tak wycena producenta jest imponująca. Wyprzedza chociażby Forda – markę, która zmotoryzowała Stany Zjednoczone.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się