0 6 0 0 0 21.12.2021W Łodzi, Katowicach i Warszawie powstają murale promujące udział Polski w Expo 2020 DubaiRuszyła kampania promująca udział Polski w Wystawie światowej i jej temat przewodni: „Łącząc umysły, tworzymy przyszłość”. Z tej okazji we współpracy z artystami i ilustratorami stworzono murale w trzech polskich miastach: Łodzi, Katowicach i Warszawie. Za organizację udziału Polski na Expo 2020 Dubai odpowiada Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
0 1 0 0 0 21.12.2021InPost zmienia praktyki po interwencji prezesa UOKiKDo UOKiK wpływały skargi konsumentów na zasady odbioru i nadawania przesyłek za pośrednictwem InPostu. Dotyczyły m.in. dodatkowych opłat za weryfikację błędnych wymiarów przesyłek czy przekierowania do innego paczkomatu bez zgody konsumenta. Firma zmieniła praktyki po interwencji urzędu.
0 4 0 0 0 20.12.2021Krytykowany warszawski plakat inspiracją dla innych miastNa początku grudnia urząd miasta Warszawy zaprezentował świąteczny plakat z życzeniami. Grafika ukazująca łyżwiarzy i hasło „Warszawa. Każdemu, bez wyjątków, wszystkiego dobrego” została skrytykowana m.in. przez Patryka Jakiego, który uznał, że widoczne na niej gwiazdy godzą w PiS oraz Krzysztofa Bosaka, dla którego jest ona „ponura i złowroga”. Plakat zainspirował jednak inne miasta.
0 3 0 0 0 20.12.2021„30 lat słoicyzmu”, czyli kampania jubileuszowa marki Rolnik z odwołaniem do filozofiiZ okazji okrągłej rocznicy działalności firma Rolnik rozpoczęła kampanię „30 lat słoicyzmu”. Hasło będzie jej towarzyszyć w długofalowej komunikacji, która odwołuje się do tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu.
0 1 0 0 0 20.12.2021Grupa Polsat Plus rozbudowuje strategię o produkcję i sprzedaż czystej energiiGrupa Polsat Plus, której założycielem i największym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, rozbudowuje strategię multiplay o produkcję i sprzedaż czystej energii. W ramach Strategii 2023+ będą rozwijane kluczowe segmenty: telekomunikacja pod marką Plus, treści pod marką Polsat oraz nowy segment – czysta energia.
0 1 0 0 0 20.12.2021Kolejna branżowa organizacja apeluje do Andrzeja Dudy. IAB Polska chce zawetowania lex TVNIAB Polska zaapelował do prezydenta Andrzeja Dudy. Domaga się zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej 17 grudnia.
1 8 0 0 0 20.12.2021Świąteczne zawieszki na słupach reklamowych w WarszawieW Warszawie na słupach reklamowych pojawiły się świąteczne zawieszki z Syrenką. Można je odczepić i zabrać do domu.
0 1 0 0 0 20.12.2021Orange wybrało Value Media do obsługi mediowejPrzetarg na kompleksową obsługę mediową marki Orange wygrała agencja mediowa Value Media należąca do Group One. Zakres współpracy obejmuje strategię, zakup i planowanie wszystkich mediów.
1 1 0 0 1 20.12.2021Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”Old Spice przy okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” na Netflixie wystartował z kampanią reklamową nawiązującą do serialowego świata. Marka we współpracy z platformą streamingową stworzyła reklamę zatytułowaną „Oda do zapachu”. Przygotowała też limitowaną serię zapachów.
0 1 0 0 0 20.12.2021Organizacje branżowe apelują do prezydenta Andrzeja Dudy o zawetowanie lex TVNIAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związek Firm Public Relations apelują do prezydenta Andrzeja Dudy o zawetowanie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej 17 grudnia 2021 r. Argumentują, że jej wejście w życie to zamach na wolność mediów.