Warner Bros. tweetuje o filmie „Matrix” na nośnikach DOOH
  • 0
  • 1
23.12.2021

Warner Bros. tweetuje o filmie „Matrix” na nośnikach DOOH

Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem prezentuje tweety fanów serii „Matrix” na cyfrowych billboardach w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Japonii. Począwszy od dnia premiery filmu „Matrix Resurrections” – 22 grudnia – każde miasto, które bierze udział w kampanii, widzi inny zestaw wpisów od fanów z lokalnego rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

23 grudnia 2021

22 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.12.2021

Reklamy Arsenalu dotyczące „tokenów kibica” zakazane

Brytyjski The Advertising Standards Authority – regulator rynku reklamy – zakazał promocji „tokenów kibica” Arsenal Football Clubu wykorzystujących kryptowaluty. Urząd uważa, że klub „wykorzystywał brak doświadczenia lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w kryptowaluty, wprowadzając konsumentów w błąd co do ryzyka inwestycji i nie wyjaśniając, że token jest aktywem kryptograficznym”.