1 2 0 0 0 9.10.2018Polscy skoczkowie narciarscy dołączają do drużyny RenaultKamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot – polscy medaliści igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata w skokach narciarskich wystąpią w kampanii promującej modele SUV marki Renault. Celem akcji jest zachęcenie odbiorców do poznania cech modeli, a także do skorzystania ze specjalnej oferty.
0 0 0 0 0 9.10.2018Almi Decor rozstrzygnęło przetarg na działania onlinePrzetarg na działania marketingu internetowego Almi Decor wygrało Result Media. Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie WWW marki wnętrzarskiej.
0 1 0 0 0 9.10.2018Carrefour Polska uruchamia Scan & Go w 28 nowych miastachCarrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan & Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Usługa pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy bez potrzeby wykładania produktów na taśmę. Od 2017 r. usługa dostępna była w pięciu sklepach w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.10.2018Koniec Google+. Platforma zamyka się po tym jak ujawniono lukę w jej zabezpieczeniachGoogle ogłosił, że zamknie platformę Google+. Ma to związek z ujawnieniem przez „The Wall Street Journal”, że wiosną 2018 r. firma wykryła lukę w zabezpieczeniach. Dane blisko pół miliona użytkowników mogły zostać przejęte przez niepowołane osoby.
0 17 0 0 0 9.10.2018Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki zamknięci w klatce w ramach akcji „Koniec epoki klatkowej”8 października w kinie Atlantic w Warszawie odbyła się polska premiera Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej „Koniec epoki klatkowej”. Wzięli w niej udział Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki. Aktorzy wcielili się w role zwierząt, które hodowane są w klatkach w całej Europie.
0 0 0 0 0 9.10.2018Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards5 października jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. Zgłoszonych zostało 14 rozwiązań marketingowych.
0 0 0 0 0 9.10.2018Firma Torf Corporation wybrała agencję PRFirma Torf Corporation rozpoczęła współpracę z BCMFD Media Communications. Działania ruszyły w październiku.
0 1 0 0 0 8.10.2018Apple, Google i Amazon najcenniejszymi markami według rankingu InterbrandApple, Google i Amazon to trzy najcenniejsze marki świata według rankingu Interbrand. Łączna wartość wszystkich marek w top 100 wynosi ponad 2 bln dol. i jest o 7% wyższa niż przed rokiem.
0 1 0 0 0 8.10.2018„Nie ma złych graczy, są tylko głodni” – przekonywało KFCW weekend 6–7 października marka KFC przygotowała niespodziankę dla graczy „CS:GO”. Stworzyła dla nich specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach rozgrywek.
0 2 0 0 0 8.10.2018Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w SamorządachOrganizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji. Jej tematem przewodnim są skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 25 października.