1 3 0 0 0 1.10.2018Martin Stankiewicz szuka regału i okazji do podrywu w IkeiNa YouTube zdobywa popularność wideo branded content, w którym Martin Stankiewicz opisuje swoje perypetie w sklepie Ikea.
0 0 0 0 0 1.10.2018„Jedz ostrożnie!” – 19. konkurs Galerii Plakatu AMS z dodatkową nagrodą od Klubu Twórców ReklamyW 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).
1 2 0 0 0 1.10.2018„PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” – kolejna odsłona kampaniiPociągami PKP Intercity można podróżować również służbowo – przypomina przewoźnik. Bohaterami drugiej edycji kampanii są ponownie Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują i spotykają ciekawe osoby.
0 0 0 0 0 1.10.2018Copywriterzy zarabiają niemal o połowę więcej niż dziennikarze – pokazuje raport WhitePressChoć mówi się, że pióro bywa silniejsze od miecza, to na rynku pracy najczęściej liczy się jego lekkość. Ile można zarobić na pracy związanej z pisaniem treści? Według badań WhitePress na najwyższe zarobki w branży mogą liczyć copywriterzy (średnio 3830 zł), którzy są opłacani znacznie lepiej niż dziennikarze (średnio 2460 zł).
1 0 0 0 0 1.10.2018PKN Orlen z kampanią „Razem napędzamy Polskę”PKN Orlen to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest przesłanie kampanii wizerunkowej koncernu „Razem napędzamy Polskę”.
0 4 0 0 0 1.10.2018Aflofarm przejmuje spółkę produkującą specjalistyczne preparaty dla sportowcówAflofarm nabył 100% udziałów Trec Nutrition. Tym samym jedna z największych polskich firm farmaceutycznych przejmie kontrolę nad spółką produkującą specjalistyczne preparaty dla sportowców. Wcześniej pozytywną decyzję w tej sprawie wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
0 2 0 0 0 1.10.201819 Południk Friendly Connected – nowa spółka na branżowej mapieSchulz Brand Friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę: 19 Południk Friendly Connected. Będzie ona świadczyć usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.
1 0 0 0 1 1.10.2018Doniu rapuje z okazji inauguracji projektu Polskiej Fundacji Narodowej „I love Poland”Wkrótce jacht „I love Poland” ma wyruszyć w pierwszy oficjalny rejs. 29 września w Szczecinie – macierzystym porcie jednostki – odbyła się inauguracja żeglarskiego projektu. Towarzyszyła temu prezentacja piosenki i klipu Dominika „Donia” Grabowskiego, „Od urodzenia w sercach Niepodległa”. To oficjalny utwór promujący akcję.
2 2 0 0 0 1.10.2018Tok FM w spocie parodiuje Andrzeja DudęZ początkiem października Radio Tok FM ruszyło z kampanią wizerunkową „Kimkolwiek jesteś”. W spocie telewizyjnym rozgłośnia parodiuje Andrzeja Dudę i nawiązuje do jego wypowiedzi o nieustannym uczeniu się. Kreacje akcentują dodatkowo dostępność stacji w Internecie oraz mobile.
0 6 0 0 1 1.10.2018Teatr w Będzinie znalazł sposób na banery wyborcze, które szpecą jego otoczenieTeatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie poprosił polityków o usunięcie banerów wyborczych sprzed jego siedziby. Nie doczekawszy się pozytywnej reakcji, wywiesił własne banery. Bajkowe postacie głoszą na nich swoje własne hasła, ośmieszając krnąbrnych polityków.