0 1 0 0 0 5.05.201720% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google’a i FacebookaW 2016 r. 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu agencji Zenith „Top Thirty Global Media Owners”. W 2012 r. ich udział w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%. Oznacza to, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012–2016 można przypisać tym dwu firmom.
0 5 0 0 1 5.05.2017„Źle przygotowałem komunikację o stowarzyszeniu” – Jerzy Ciszewski tłumaczy zamieszanie wokół Polskiego Stowarzyszenia Influencerów26 kwietnia powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych. Pomysł spotkał się jednak z krytyką. Jego inicjator – Jerzy Ciszewski – tłumaczy założenia projektu i swoje zachowanie w dyskusji z nieprzychylnymi internautami.
0 1 0 0 0 4.05.2017Facebook twierdzi, że potrafi identyfikować negatywne emocje nastolatkówFacebook pokazał reklamodawcom, że potrafi zidentyfikować, kiedy jego nastoletni użytkownicy czują się bezwartościowi i nie wierzą w siebie – wynika z dokumentu, do którego dotarła gazeta „The Australian”. Opiera się on na wynikach badania, które potajemnie prowadzono w serwisie.
0 1 0 0 0 4.05.2017Kantar: Bliżej – rzecz o relacjach z klientami18 maja w Warszawie odbędzie się XVII Konferencja Finansowa Kantar TNS. Tematem tegorocznego wydarzenia są relacje z klientami.
2 1 0 0 0 4.05.2017DrWitt promowany jak suplement diety (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki soków i napojów DrWitt. W spotach podkreślono, że produkty wzbogacone witaminami i minerałami mogą zastąpić suplementy diety, po które często sięgamy. Reklamy przygotowano w dwóch odsłonach: „Witalność” i „Uroda”.
1 1 0 0 1 4.05.2017Kolejne „Czułe historie” marki Tous z Gwyneth Paltrow w roli głównej (wideo)Marka biżuterii Tous rozpoczęła nową odsłonę kampanii „Czułe historie”. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została Gwyneth Paltrow.
1 1 0 0 0 4.05.2017Sezon grillowy w deszczu w spocie Kauflanda (wideo)Z końcem kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Kaufland. Spot nawiązuje do rozpoczynającego się sezonu grillowego.
0 1 0 0 0 4.05.2017Grycan i Lidl – oświadczenie w sprawie ugody26 kwietnia marka Grycan oraz Lidl podpisały ugodę kończącą spór sądowy w sprawie opakowań lodów Ballino dostępnych w sklepach sieci dyskontowej. Pozew został wycofany.
0 2 0 0 0 4.05.2017„Instagram Trends” marzec 2017 (infografika)Marzec to początek wiosny i łapania pierwszych promieni słońca. Przekłada się to na naszą aktywności – również tę w social media. We wszystkich branżach marcowego „Instagram Trends” Sotrendera widoczne były wzrosty. Na czele stawki znalazła się kategoria „osoby” ze stosunkowo małym przyrostem.
0 1 0 0 0 4.05.2017Rynek HoReCa w Polsce rośnie dynamicznie, jednak napotyka kolejne przeszkody. Analiza PMRRynek HoReCa w Polsce jest wart 26,7 mld zł – wynika z analizy PMR. Oznacza to, że w 2016 r. wzrósł o ponad 7% rok do roku. Dynamika w ubiegłym roku była najwyższa od dekady. Również w 2017 r. prognozy dla tego sektora są bardzo dobre. Wynika to z dobrej kondycji polskiej gospodarki oraz wzrostu krajowej konsumpcji.