Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards
  • 0
  • 0
9.10.2018

Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards

5 października jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. Zgłoszonych zostało 14 rozwiązań marketingowych.

W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, narzędzi wybranych do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

Jury tej kategorii składało się z przewodniczących jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International. To zarazem przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu: od międzynarodowych korporacji po start-upy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

 

Nominacje Effie 2018 w kategorii Marketing & Business Solutions (kolejność wg numerów zgłoszeń):

Kategoria: Marketing & Business Solutions
„Fundacja WOŚP gra z partnerami”
Marka:Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Zgłaszający:Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata
„Sprzedaż online w sklepie offline”
Marka:eobuwie.pl
Zgłaszający:eobuwie.pl, Nanovo
„Ikea Family – transformacja danowa firmy”
Marka:Ikea
Zgłaszający:Ikea, Loyalty Point, Wavemaker

Zwycięskie kampanie poznamy 29 października. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Doradca prawny: firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

9 października 2018

8 października 2018