1 0 0 0 2 20.12.2018Jean Reno w świątecznym spocie Polskiej Fundacji NarodowejDzielenie się opłatkiem, dwanaście potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i kolędnicy – to jedne z najbardziej znanych tradycji bożonarodzeniowych w Polsce. W świątecznym spocie powstałym z inicjatywy Polskiej Fundacji Narodowej Jean Reno wciela się w postać dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach.
2 0 0 0 0 20.12.2018Dorosły Kevin w spocie Google znów sam w domuCo by było, gdyby Kevin McCallister, bohater świątecznego filmu, korzystał z rozwiązań Google? Amerykańska firma pokusiła się o odpowiedź na to pytanie. W świątecznym spocie wystąpił Macaulay Culkin.
0 1 0 0 0 20.12.2018Google wprowadza płatność za konwersję w reklamach displayGoogle ogłosił wprowadzenie płatności za konwersję w kampaniach display dotychczas rozliczanych za kliknięcia. Oznacza to, że reklamodawcy zapłacą jedynie wtedy, gdy internauta wykona na stronie lub w aplikacji określone działanie.
0 0 0 0 0 20.12.2018Sanofi powierza projekt dla marki No-Spa agencji Leo Burnett WarszawaAgencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa. Prace nad nim ruszyły na początku listopada. Działania rozpoczną się w pierwszej połowie 2019 r. i potrwają do końca roku.
0 11 0 0 0 20.12.2018Branża handlowa aktywna przed świętami. Raport IMM o wydatkach reklamowych między 1 listopada a 15 grudniaInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa była najbardziej aktywna. Ogółem na reklamę wydała ponad 712 mln zł.
0 17 0 0 0 20.12.2018Smutny karp na ulicach Warszawy w kampanii „Przerybane” CIWF Polska19 grudnia w Warszawie można było spotkać dużą pluszową rybę. Karp spacerował po głównych ulicach miasta, jeździł tramwajem oraz odwiedzał okoliczne targowiska. Jest on maskotką kampanii „Przerybane” organizacji Compassion in World Farming Polska. Celem działań jest zmiana naszego postrzegania zwierząt – również tych podwodnych.
0 0 0 0 0 20.12.2018Fundacja WWF Polska obsługiwana mediowo przez Mindshare PolskaW wyniku przetargu Fundacja WWF Polska nawiązała współpracę z Mindshare Polska. Od grudnia agencja zajmuje się kompleksową obsługą mediową organizacji.
0 0 0 0 0 20.12.2018Lotos szuka agencji full serviceGrupa Lotos zamierza uruchomić proces wyboru kontrahenta (PWK). W jego wyniku zawarte zostaną umowy ramowe z agencjami świadczącymi usługi full service na lata 2019–2020.
2 0 0 0 0 19.12.2018Martin Stankiewicz „jak Mikołaj” w klipie stworzonym we współpracy z Coca-ColąYoutuber Martin Stankiewicz we współpracy z Coca-Colą przygotował świąteczny teledysk zatytułowany „Jak Mikołaj”. Piosenkę zaśpiewał Szymon Żurawski – wokalista, twórca i lider młodego zespołu SzymonMówi.
0 1 0 0 0 19.12.2018Interia z reklamami online dostosowującymi się do pogodyInteriaAir i InteriaMeteo to rozwiązania targetowania reklam odsłonowych, które sprawiają, że kreacje display na portalu Interia.pl reagują na warunki otoczenia użytkownika. Nowe funkcje są oparte na danych z serwisu pogodowego Pogoda.interia.pl.