1 1 0 27.06.2019Arnold Schwarzenegger jako sprzedawca samochodów w reklamie elektrycznych pojazdówArnold Schwarzenegger i Veloz – organizacja, która działa na rzecz zwiększenia sprzedaży elektrycznych samochodów – nawiązali współpracę. Aktor wcielił się w sprzedawcę zafascynowanego pojazdami na benzynę.
0 0 0 27.06.2019mBank ponownie wybrał Grey Group PolandRozstrzygnięto przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego. Wygrała go agencja Grey Group Poland.
1 0 0 26.06.2019Pixel Google, smartfon z wykrywaczem pocałunków promowany spotem z homoseksualnymi paramiGoogle zaprezentował nową funkcję swojego smartfona Pixel: wykrywacz pocałunków. Robi on automatyczne zdjęcie całującym się parom. Promuje go film ukazujący osoby LGBTQ+ okazujące sobie czułość. W tle słychać „Then He Kissed Me” zespołu The Crystals.
0 3 0 26.06.2019Limitowana edycja butelki Coca-Coli autorstwa Karola Radziszewskiego24 czerwca odbyła się kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad. Było to spotkanie przy stole mającym symbolizować gościnność, łączność i otwartość. Wydarzenie stało się impulsem do stworzenia kolekcjonerskiej butelki napoju. Zaprojektował ją Karol Radziszewski.
0 2 0 26.06.2019Warszawska Arkadia będzie nazywać się Westfield ArkadiaUnibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield do Europy kontynentalnej. Pierwsza fala zmian marek obejmie 10 istniejących obiektów oraz 2 w budowie. Wśród nich jest warszawskie centrum handlowe Arkadia.
1 0 0 26.06.2019No-Spa Max w reklamie o sile kobiet i okresieFirma Sanofi rozpoczęła kampanię reklamową leku No-Spa Max. Kieruje ją do młodych kobiet. Działania pod hasłem „Mam okres” mają pokazywać, że menstruacja nie musi być tematem tabu.
1 1 0 26.06.2019Andrzej Bargiel ambasadorem Grupy Murapol„Murapol, najlepsze miejsca na świecie” – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej. Ma ono podkreślać, że deweloper w działalności operacyjnej otwiera się w kierunku tzw. affordable premium. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym ambasadorem – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.
0 1 0 26.06.2019Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard w sporze o znaki towarowePolska spółka Cinkciarz.pl unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta. Jeden przedstawia dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.
0 1 0 26.06.2019Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Badanie Mexad Games i Mobile InstituteNiemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu. Kim jest polski gracz? Agencja Mexad Games we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła badanie polskich fanów e-sportu i gier.
2 12 0 25.06.2019Nekrologi na ulicach polskich miast – Extinction Rebellion nie tylko w CannesOd połowy czerwca w Warszawie pojawiają się nekrologi o treści nawiązującej do końca cywilizacji, zapowiadanego na 2050 r. przez naukowców. Ma go spowodować katastrofa klimatyczna – szóste masowe wymieranie. Akcję prowadzi organizacja Extinction Rebellion. Ta sama, która kilka dni temu zakłócała przebieg festiwalu reklamowego w Cannes.