0 1 0 0 0 16.07.2018Czas oglądania wideo online stale rośnie. Światowa średnia przekroczy w tym roku godzinę dziennieW tym roku Polacy spędzą średnio 49 minut dziennie, oglądając materiały wideo w internecie. Światowa średnia wyniesie natomiast 67 minut dziennie. To o 11 minut dłużej niż w 2017 roku − wynika z raportu „Online Video Forecasts 2018”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
1 4 0 0 0 16.07.2018Aforti Finance z kampanią telewizyjnąOd 16 lipca do 5 sierpnia trwa kampania telewizyjna spółki Aforti Finance. Specjalizuje się ona w udzielaniu pożyczek pozabankowych dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców.
0 2 0 0 0 16.07.2018Allegro promuje się przez e-sport. Otworzyło też sekcję dla graczy – Allegro.ggSerwis Allegro zabiega o uwagę młodego konsumenta, wchodząc w gaming oraz e-sport. Współpracuje z influencerami i wspiera drużyny e-sportowe. Przede wszystkim zaś uruchomił sekcję Allegro.gg. GG w języku graczy oznacza good game.
0 0 0 0 0 16.07.2018Czy zaufałbyś poleceniom robotów w pracy? Wyniki badania OracleNa to pytanie twierdząco odpowiedziało 93% osób badanych przez Oracle i firmę badawczą Future Workplace. Szefowie działów kadr i pracownicy chcą wdrożenia sztucznej inteligencji. Przedsiębiorstwa mają jednak problemy z przygotowaniem pracowników do takiej sytuacji – pokazało badanie „AI at Work”.
1 2 0 0 0 16.07.2018„Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!” – szósty film online promujący turystykę w regionie„Do konia i białogłowy przystępuj śmiało” to tytuł kolejnego filmu z serii, która ma promować najciekawsze i najpiękniejsze zakątki województwa podkarpackiego. Materiał opublikowali twórcy kanału podróżniczego na YouTube – Gdzie bądź.
0 0 0 0 0 16.07.2018Producent Kropelki planuje launch nowego produktu i zmienia dom mediowyUrugwajska firma Fenedur, w której portfolio znajdują się takie brandy jak Kropelka czy Poxipol, zmieniła agencję mediową. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się MullenLowe MediaHub. Dotychczas robił to Havas Media.
0 2 0 0 1 16.07.2018Kto czyta składy produktów? Badanie IRCenterJednym z widocznych przejawów trendów związanych ze zdrowym życiem jest czytanie etykiet kupowanych produktów. Na skład produktu zdecydowanie zwraca uwagę co czwarty internauta (24%). Co ciekawe, do grupy tej należą przede wszystkim osoby po 55. roku życia.
1 0 0 0 0 16.07.2018Zapracowany ojciec w chińskiej reklamie BMW. Ciekawy branded content skierowany do nowej klasy średniejNowy spot BMW X3 przedstawia chłopca, który marzy, by jego zapracowany tata został superbohaterem. Reklama przygotowana na Dzień Ojca zdobyła dużą popularność. Oddaje napięcie między tradycją i nowoczesnością nowej chińskiej klasy średniej.
0 1 0 0 0 13.07.2018MSL otwiera biuro w TurcjiAgencja MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowy oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci i umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie.
0 5 0 0 0 13.07.2018Media z najbardziej wiarygodnymi informacjami na temat produktów. Wyniki badania internautówGdzie najlepiej szukać wiarygodnych informacji na temat produktów i usług? Zdaniem internautów – na portalach specjalistycznych, forach dyskusyjnych i portalach ogólnoekonomicznych. Respondenci badania ARC Rynek i Opinia mieli najmniejsze zaufanie do informacji o produktach na portalach plotkarskich, Facebooku i w telewizji publicznej. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze – do 24. roku życia.