0 0 0 18.07.2019Zbliża się pierwsza edycja Retail Challenge Poland 2020 – znamy prelegentówRetail Challenge Poland 2020 to forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września w Warszawie. W programie 10 specjalistycznych sesji tematycznych, odpowiadających na wyzwania, jakie stoją przed decydentami branży handlowej. Do końca lipca udział w promocyjnej cenie.
1 0 0 18.07.2019Brazylijski urząd z translatorem umów na przystępny językBrazylijski organ Reclame Aqui, zajmujący się rozpatrywaniem skarg konsumenckich, stworzył translator umów prawnych. Przekłada on skomplikowane klauzule na zrozumiały język.
1 0 0 18.07.2019„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie18 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii Ustronianki. Tym razem działania prowadzone będą w Internecie.
1 0 0 18.07.2019Hyundai promuje samochody z napędem elektrycznymZ początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich modeli o napędzie elektrycznym. W reklamie zobaczyć można samochody: Kona Electric, Ioniq Electric i Nexo.
0 0 0 18.07.2019Coca-Cola HBC do 2020 r. wprowadzi markę Costa Coffee na rynkach, na których działaCoca-Cola HBC zamierza w przyszłym roku wprowadzić Costa Coffee na co najmniej dziesięciu z dwudziestu ośmiu rynków, na których prowadzi działalność. Chodzi m.in. o Polskę, Bułgarię, Grecję, Rumunię, Rosję, Szwajcarię i Węgry. Ma to być odpowiedź firmy na zróżnicowane potrzeby konsumentów w różnych kanałach sprzedaży.
0 1 0 18.07.2019Sponsorzy e-sportu bardzo rozdrobnieni – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaRośnie odsetek fanów e-sportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności. Wyjątek stanowi Intel. 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1% – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.
0 2 0 18.07.2019Click Community i PA łączą sięAgencja social media Click Community oraz agencja marketingowa PA oficjalnie dokonały fuzji. W wyniku połączenia Click Community stała się częścią PA.
0 4 0 18.07.2019„Masz to po mnie” – cytaty ze znanych polskich Żydów promują muzeum PolinMuzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie ruszyło z kampanią „Masz to po mnie”. Promuje ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich”. W reklamach wykorzystano cytatach ze znanych, historycznych postaci polskich Żydów.
0 1 0 18.07.2019Marka Stihl oficjalnym partnerem EkstraklasyStihl został oficjalnym partnerem piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy marka będzie promowana w trakcie rozgrywek. Wprowadzi też do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
0 2 0 18.07.2019KFC rzuca wyzwanie internautom. Rozda 100 tys. hot wingsów za 100 tys. komentarzy z nóżką kurczaka17 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji marka KFC obiecała rozdać 100 tys. hot wingsów, jeśli pod jej postem na Facebooku w ciągu doby pojawi się 100 tys. komentarzy z emotką nóżki kurczaka.