Zmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanieZmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanieZmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanieZmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanie
Zmiany były spore – ilościowo i jakościowo (fot. Pixabay)

Zmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanie

Zmiany SEO i SEM w 2018 roku – podsumowanie
Marta Nasiadka

Marta Nasiadka

-

senior SEM specialist, DevaGroup

Marta Nasiadka

Marta Nasiadka

senior SEM specialist, DevaGroup

Prowadzi kompleksowe działania Google Ads i Facebook Ads dla klientów firmy. Działaniami SEM zajmuje się od pięciu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Miłośniczka aktywnego wypoczynku i niskobudżetowych podróży.

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

-

senior SEO specialist, DevaGroup

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

senior SEO specialist, DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

W roku 2018 doczekaliśmy się wielu nowości zarówno w zakresie SEO, jak i w ramach Google Ads. Były to nie tylko zmiany kosmetyczne, ale również takie, które znacząco wpłynęły na pracę specjalistów.

Zmiany SEO w 2018 roku – mobilność i szybkość kluczem do sukcesu
Jedną z największych zmian Google w roku 2018 było wdrożenie algorytmu Mobile First Index. Zmienił on sposób postrzegania i pobierania stron internetowych przez roboty indeksujące.

Z chwilą wdrożenia tego algorytmu dla domeny cała jej zawartość pobierana jest przez mobilnego robota wyszukiwarki, który symuluje urządzenie mobilne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się