Smutny karp na ulicach Warszawy w kampanii „Przerybane” CIWF Polska
  • 0
  • 17
20.12.2018

Smutny karp na ulicach Warszawy w kampanii „Przerybane” CIWF Polska

19 grudnia w Warszawie można było spotkać dużą pluszową rybę. Karp spacerował po głównych ulicach miasta, jeździł tramwajem oraz odwiedzał okoliczne targowiska. Jest on maskotką kampanii „Przerybane” organizacji Compassion in World Farming Polska. Celem działań jest zmiana naszego postrzegania zwierząt – również tych podwodnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 grudnia 2018

19 grudnia 2018