Branża handlowa aktywna przed świętami. Raport IMM o wydatkach reklamowych między 1 listopada a 15 grudnia
  • 0
  • 11
20.12.2018

Branża handlowa aktywna przed świętami. Raport IMM o wydatkach reklamowych między 1 listopada a 15 grudnia

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa była najbardziej aktywna. Ogółem na reklamę wydała ponad 712 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2018

19 grudnia 2018