1 0 0 0 0 14.12.2018Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketuSieć duńskich supermarketów Plus Supermarkt wykorzystała w świątecznej kampanii reklamowej nietypowy motyw. Jest nim śmierć bliskiej osoby bohaterki spotu.
0 0 0 0 0 14.12.2018Co i dla kogo kupujemy na świąteczny prezent? Sprawdził to dom mediowy MindshareGrudzień to każdego roku szczególnie intensywny zakupowo czas, w którym konsumenci poszukują prezentów dla bliskich. Komu i jaki prezent kupuje polski internauta? Na to pytanie starał się odpowiedzieć dom mediowy Mindshare.
1 6 0 0 0 14.12.2018„Tutaj w spokoju powstaje…”, czyli malowana kampania marki LumikoMarka Lumiko przygotowała kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje...”. Producent maseł i serów pokazuje w niej, jak ważny w życiu jest spokój. W reklamach wykorzystano ilustracje stworzone przez Piotra Fąfrowicza.
0 1 0 0 0 14.12.2018Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online? Badanie firmy SelectivvFirma Selectivv zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju.
0 1 0 0 0 14.12.2018Wspólna kampania warszawskich domów kultury„Nadajemy kulturę” – pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna wizerunkowa kampania domów kultury z Warszawy. 16 grudnia na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w stolicy oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony we współpracy z Antonim Wajdą. Reklamy promują nowy wizerunek domów kultury.
0 0 0 0 0 14.12.2018Polsat Media rozpoczyna sprzedaż produktu Polsat Media VideoOd 1 stycznia 2019 r. Polsat Media będzie oferował swoim partnerom biznesowym odświeżoną ofertę na zakup reklamy wideo – Polsat Media Video. Estymowany potencjał reklamowy produktu to 250 mln PV miesięcznie.
0 0 0 0 0 13.12.2018Kampania outdoorowa Clear Channel ułatwiająca bezdomnym dotarcie do noclegowniFirma Clear Channel przygotowała w Sztokholmie kampanię, która w szczególnie zimne dni wykorzystuje billboardy LED-owe do pokierowania bezdomnych do noclegowni.
1 2 0 0 0 13.12.2018„RabenExpress” dla Banków ŻywnościRuszyła trzecia odsłona kampanii „RabenExpress”. Tym razem we wspólną podróż wybrali się Rafał Gębura z „7 metrów pod ziemią” i Jakub Olejniczak, kierowca Raben Logistics Polska. Cel? Pomóc Bankom Żywności ratować jedzenie przed zmarnowaniem.
1 0 0 0 0 13.12.2018„W święta znajdź swój smak!” – Pepsi ze świątecznym spotemMarka Pepsi rozpoczęła świąteczną kampanię. W spocie św. Mikołaj wraz z niebieskimi elfami zachęcają do znalezienia swojego smaku w święta.
0 1 0 0 0 13.12.2018Badanie IBM: połowa Polaków ufa sztucznej inteligencjiObecnie w Polsce bezpośrednie doświadczenia ze sztuczną inteligencją ma 23 proc. osób. Jednocześnie ponad 80 proc. z nas oczekuje szerszego zastosowania tej innowacji w ciągu najbliższych trzech lat. Takie wyniki przyniosło badanie opinii i postaw społecznych wobec sztucznej inteligencji, przeprowadzone na zlecenie IBM przez ośrodek badawczy NMS Market Research.