1 3 0 19.07.2019Rodzic jak taksówkarz. Škoda z aplikacją do rozliczania przejazdów z dziećmiŠkoda zaprezentowała aplikację Parent Taxi. Pozwala ona na rozliczanie się z własnymi dziećmi za podwożenie.
0 1 0 19.07.2019Maxcom prezentuje nowe logoMaxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp. Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku.
0 0 0 19.07.2019Zmierzono reklamy przy krakowskich ulicachNa zlecenie miasta Krakowa dr inż. Karol Kwiatek, specjalista w dziedzinie fotogrametrii, zmierzył reklamy przy wybranych ulicach. Jak podaje „Dziennik Polski”, powierzchnia reklam przy trzynastu ulicach zajmuje 3 hektary, czyli tyle, ile 4 boiska piłkarskie.
0 5 0 19.07.2019W warszawskim metrze powstanie tymczasowa galeria sztukiASP w Warszawie i Ströer inaugurują projekt „MetrOdSztuki”. To wystawa artystyczna zrealizowana w całości w przestrzeni warszawskiego metra.
2 0 0 18.07.2019Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions”Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”. Opowiada ona o sile emocji i prezentuje modele Giulia i Stelvio samochodów tej marki. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.
0 0 0 18.07.2019Louis Vuitton utrzymuje pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek luksusowych BrandZ Top 10 już 14. rok z rzęduW ciągu ostatniego roku LV zwiększył wartość swojej marki o 15%, do 47,2 mld dol. Dzięki charakterystycznemu wyglądowi, klarownej tożsamości i atrakcyjnemu dziedzictwu kulturowemu brand Louis Vuitton nadal osiąga wzrost.
0 6 0 18.07.2019„Przestrzeń pełna dobra” Ikei: cztery dni, tysiące przedmiotów w nowych domach„Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym” – ta idea przyświecała akcji Ikei w Krakowie. Dzięki jej nagłośnieniu w 4 dni wzięło w niej udział ponad 500 krakowian. Oddali kilka tysięcy nieużywanych już przedmiotów. Teraz marka podsumowuje wyniki swojej inicjatywy
0 0 0 18.07.2019Zbliża się pierwsza edycja Retail Challenge Poland 2020 – znamy prelegentówRetail Challenge Poland 2020 to forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września w Warszawie. W programie 10 specjalistycznych sesji tematycznych, odpowiadających na wyzwania, jakie stoją przed decydentami branży handlowej. Do końca lipca udział w promocyjnej cenie.
1 0 0 18.07.2019Brazylijski urząd z translatorem umów na przystępny językBrazylijski organ Reclame Aqui, zajmujący się rozpatrywaniem skarg konsumenckich, stworzył translator umów prawnych. Przekłada on skomplikowane klauzule na zrozumiały język.
1 0 0 18.07.2019„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie18 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii Ustronianki. Tym razem działania prowadzone będą w Internecie.