0 0 0 0 0 12.09.2018FedEx Express oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA na kolejne trzy sezonyFedEx Express ogłosił przedłużenie umowy sponsoringowej z Ligą Europy UEFA na czas sezonów 2018–2021. Firma kurierska kontynuuje współpracę z organizacją jako oficjalny sponsor rozgrywek.
2 1 0 0 0 12.09.2018NC+ promuje ofertę transmisji sportowych12 września wystartowała kampania „Najwięcej najlepszej piłki w NC+”. Promuje ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej odsłony działań poprzedzał etap teaserowy realizowany online.
0 2 0 0 0 12.09.2018Darmowa pizza przez 100 lat za tatuaż. Domino’s wycofało się z promocjiSieć pizzerii Domino’s na rosyjskim rynku ogłosiła, że każdy, kto wytatuuje sobie logo marki, będzie mógł otrzymać 100 darmowych pizz rocznie przez najbliższe 100 lat. Promocja jednak szybko została zakończona, ponieważ pojawiło się zbyt wielu chętnych.
5 7 0 0 0 12.09.2018 Aktualizacja: 12:2026.10.2018„Wolność liczy się w każdym wieku” – kampania na 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego15 września ruszy ogólnopolska kampania z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. W akcję Samorządu Województwa Wielkopolskiego „Wolność liczy się w każdym wieku” zaangażowali się aktorzy i vlogerzy. Są wśród nich m.in. Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki.
1 1 0 0 0 12.09.2018Dacia z kampanią na 7 rynkach europejskich„Dacia otwiera zupełnie nowe możliwości” – to główny przekaz kampanii, która od 11 września jest realizowana w siedmiu europejskich krajach regionu. Jej hasło brzmi: „Dacia Way, I like it”.
1 1 0 0 0 12.09.2018Druga odsłona kampanii Meloradia z udziałem KayahRuszyła druga odsłona kampanii stacji radiowej Meloradio (Eurozet) z udziałem piosenkarki Kayah. Celem jest wzmocnienie świadomości marki.
1 3 0 0 0 11.09.2018„Jeden dzień – wart całe życie”. Kampania na temat samobójstw wśród młodzieży10 września wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… Jestem. Celem jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.
2 3 0 0 0 11.09.2018„Szef i reszta” powracają w kampanii Pracuj.pl10 września rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Składają się na nią m.in. cztery spoty telewizyjne. Kierowane są do dwóch grup odbiorców: pracowników biurowych i fizycznych.
0 1 0 0 0 11.09.2018Kiepskie wyniki Nike po rozpoczęciu kampanii z udziałem Colina Kaepernicka3 września marka Nike rozpoczęła kampanię z udziałem Colina Kaepernicka. O amerykańskim sportowcu zrobiło się głośno, gdy podczas hymnu narodowego przed meczami klęczał, by zaprotestować przeciw rasowej nierówności i brutalności policji. Firma Morning Consult zbadała, jak zaangażowanie do kampanii kontrowersyjnego zawodnika NFL wpłynęło na ocenę marki.
0 0 0 0 0 11.09.2018Nałęczowianka wybrała agencję PrzestrzeńPrzetarg na agencję wiodącą marki Nałęczowianka (Nestle Polska) wygrała Przestrzeń. Zajmie się m.in. wypracowaniem kampanii ATL oraz stworzy nową big idea na najbliższe lata. Będzie też prowadzić proces związany z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.