1 0 0 0 0 22.01.2019Meksykańskie linie lotnicze przyznały Amerykanom zniżki za DNAW Stanach Zjednoczonych trwa gorąca dyskusja na temat budowy muru na granicy z Meksykiem. W tym czasie linie lotnicze AeroMexico postanowiły pokazać Amerykanom, jak wiele ich łączy z południowymi sąsiadami.
0 1 0 0 0 22.01.2019Widoczność reklam online – Polska z poprawą na europejskim tle, dobre wskaźniki w IV kwartale. Raport MeetricsWskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu nasz rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem na poziomie 54 proc. Wyprzedził Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) – pokazuje badanie firmy Meetrics.
0 3 0 0 0 22.01.2019Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMGFirmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.
0 0 0 0 0 22.01.20197 mln zł kary dla Deutsche Bank PolskaDeutsche Bank Polska stosuje klauzule niedozwolone we wzorcach umów kredytów denominowanych we franku szwajcarskim lub euro. Nieprecyzyjnie określa wysokość kursów walut obcych i możliwości ich zmiany. Prezes UOKiK nałożył na firmę prawie 7 mln zł kary.
0 0 0 0 0 21.01.2019Google ma zapłacić 50 mln euro kary za brak transparentności systemu reklamowegoFrancuski urząd ochrony danych osobowych (CNIL) ukarał Google rekordową karą w wysokości 50 mln euro za brak przejrzystej informacji o wykorzystywaniu danych użytkowników. Google jest pierwszą firmą ukaraną na podstawie przepisów RODO.
0 3 0 0 4 21.01.2019Avon wstrzymuje kampanię po oskarżeniach o prezentowanie cellulitu jako defektuMarka Avon przygotowała kampanię kosmetyków antycellulitowych. Wstrzymała ją jednak i przeprosiła za użyte kreacje. Dlaczego? Amerykańska aktorka i aktywistka oskarżyła ją o prezentowanie cellulitu jako defektu, a nie normalnego stanu.
0 1 0 0 2 21.01.2019Agnieszka Radwańska w kampanii marki NiveaMarka Nivea przygotowała kampanię „Pozwól skórze oddychać!”. Promuje linię płynów micelarnych MicellAir Skin Breathe. W reklamach pojawi się Agnieszka Radwańska.
1 0 0 0 3 21.01.2019Z miłością do hejtera. Argentyńska reklama marki SpriteMarka Sprite przygotowała na argentyński rynek spot zatytułowany „I love you, hater”. Zachęca w nim, by na nienawistne komentarze odpowiadać miłością i dobrem.
0 3 0 0 0 21.01.2019„Co jest naj?” – pyta w styczniowych pracach Galeria RuszPojawiły się nowe prace Galerii Rusz. Jak podkreślają artyści, początek roku to bardzo dobry moment, by zastanowić się nad tym, co jest naj: najważniejsze, najsilniejsze i najkosztowniejsze.
0 2 0 0 0 21.01.2019Dobry Wpływ – nowy podmiot na rynku influencer marketinguPod koniec 2018 r. zadebiutował kolektyw Dobry Wpływ. Jak mówią założyciele, Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz, firma stawia na nowe podejście do działań realizowanych z twórcami internetowymi.