0 0 0 20.08.2019Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy. Analiza firmy MeetricsPolska z wynikiem viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła pozycję na tle innych rynków europejskich. Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich.
0 3 1 20.08.2019Rzeźba umierającego konia na drodze do Morskiego Oka. Akcja Fundacji Viva!Działająca na rzecz ochrony zwierząt Fundacja Viva! zainicjowała akcję, która ma zwrócić uwagę na przedmiotowe traktowanie zwierząt. Na drodze do Morskiego Oka pojawiła się rzeźba umierającego konia.
0 1 0 20.08.2019Wygoda w stylu glamour. Jakich mebli szukają Polacy w wyszukiwarce Google?Badania Google wskazują, że polski konsument wyposażający wnętrze inspiracji szuka głównie w Internecie. Interesują nas: styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.
0 11 1 20.08.2019Politycy zadają pytania, czyli FAQ firmy Odmokrejroboty.plSerwis Odmokrejroboty.pl oferujący usługi sprzątania przygotował niecodzienną oprawę odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez klientów. Bohaterami serii grafik są politycy.
0 1 0 20.08.2019Firma USP Zdrowie wybrała w przetargu agencję Publicis do obsługi jednej kampaniiOd września kampanię dla jednej z marek firmy USP Zdrowie będzie realizować Publicis. Budżet reklamowy na obsługę działań w telewizji oraz Internecie został pozyskany przez agencję w wyniku przetargu.
0 0 0 20.08.2019Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterującyKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań podczas pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała komitet sterujący. Będzie on zarządzał jej pracami. W jego skład weszli eksperci ze strony marek z najważniejszych sektorów reklamowych. To handel detaliczny, farmacja, branża spożywcza, kosmetyczno-detergentowa, telekomunikacyjna, AGD, motoryzacyjno-paliwowa i finansowa.
1 21 0 19.08.2019Animowany mural promuje buty Ozweego marki AdidasW Warszawie przy ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji.
0 4 0 19.08.2019Grupa 3 z nową strategią i systemem identyfikacji wizualnejPoczątkiem sierpnia tego roku Grupa 3, krakowska agencja z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wdrożyła nowy system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Zmieniona szata graficzna i nowa strona internetowa to pierwsze kroki w rebrandingu firmy.
1 0 1 19.08.2019Filip – nowy bohater u boku Sławomira w reklamach marki Bancovo„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w kolejnej odsłonie kampanii platformy kredytowej Bancovo, która wystartowała 19 sierpnia. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.
0 3 0 19.08.2019Ikea tworzy dział wyspecjalizowany w rozwiązaniach smart homeW 2012 r. Ikea zainicjowała program „Home Smart”. Ambicją marki było ułatwienie życia konsumentów poprzez dodawanie cyfrowych elementów i technologii do oferowanych produktów i rozwiązań. Teraz firma podjęła strategiczną decyzję, by zwiększyć inwestycje w kategorię rozwiązań smart home. Ustanowiła w tym celu osobny dział biznesowy.