1 0 0 0 0 16.08.2018Harley-Davidson przygotował film relaksacyjny z dźwiękami silnikaMarka Harley-Davidson rozpoczęła akcję zatytułowaną „Harley Guided Meditation”. W jej ramach powstał dwuminutowy film relaksacyjny.
0 0 0 0 0 16.08.2018Prawie 2 mln zł kary dla firmy telekomunikacyjnej NaszaUOKiK ukarał kolejną spółkę telekomunikacyjną, która zdobywała klientów, podszywając się pod dotychczasowego operatora. Stosowała także niedozwolone klauzule. Firma Nasza obiecywała obniżkę abonamentu do 30 zł i nielimitowane rozmowy. Tymczasem miesięczne rachunki były nawet 2–3 razy wyższe. W sumie nałożone na firmę kary wyniosły ponad 1,8 mln zł.
0 0 0 0 0 16.08.2018PZ Cussons powierza Tailor Made PR obsługę dwóch marekFirma PZ Cussons poszerzyła współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji marek Carex i Original Source na Facebooku i Instagramie.
0 3 0 0 0 16.08.2018Włodarczyk, Kszczot, Ersetic to wygrani mistrzostw Europy w lekkoatletyce w social media. Analiza agencji AbananaMistrzostwa Europy w lekkoatletyce w Berlinie to wielki sukces Polaków. Biało-czerwoni zdobyli 12 medali: 7 złotych, 4 srebrne, 1 brązowy. Ten wynik dał im drugie miejsce w generalnej klasyfikacji medalowej. Jaką popularnością cieszą się nasi lekkoatleci na tle innych sportowców? Sprawdziła to agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo.
0 0 0 0 0 14.08.2018Douglas zmienia strategię komunikacji i wybiera Havas Media oraz BrasilSieć perfumerii Douglas zakończyła przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną. Zwyciężyły Havas Media oraz Brasil.
0 0 0 0 0 14.08.2018Google tworzy ocenzurowaną wyszukiwarkę i śledzi użytkowników wbrew ich woli?Google pracuje nad wprowadzeniem w Chinach ocenzurowanej wyszukiwarki – wynika z poufnych dokumentów, do których dotarła organizacja The Intercept. Równocześnie pojawiły się informacje o tym, że Google śledzi lokalizację, nawet jeśli użytkownik wyłączy usługę.
1 10 0 0 0 14.08.20184F promuje kolekcję na sezon jesienno-zimowyMarka odzieży sportowej 4F rozpoczęła kampanię promującą kolekcję jesienno-zimową. Motywuje w niej do podejmowania codziennego wysiłku i czerpania satysfakcji ze zwycięstwa.
1 2 0 0 0 14.08.2018Carlsberg promuje Birell – piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznychCarlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych – Birell. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 14.08.2018Electrolux współpracuje z iProspectElectrolux wybrał agencję performance marketingu iProspect do współpracy w ramach optymalizacji strony WWW. Firma należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska będzie obsługiwać markę w zakresie działań SEO dla domeny Electrolux.pl.
0 0 0 0 0 13.08.2018L’Oreal pogłębia współpracę z Facebookiem nad aplikacjami do wirtualnego makijażuL’Oreal współpracuje z Facebookiem, by rozwijać aplikacje, które pozwalają wirtualnie dopasować makijaż. Dzięki wykorzystaniu augmented reality użytkownicy mogą sprawdzić, jak wyglądaliby w różnych szminkach czy cieniach do oczu.