Widoczność reklam online – Polska z poprawą na europejskim tle, dobre wskaźniki w IV kwartale. Raport Meetrics
  • 0
  • 1
22.01.2019

Widoczność reklam online – Polska z poprawą na europejskim tle, dobre wskaźniki w IV kwartale. Raport Meetrics

Wskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu nasz rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem na poziomie 54 proc. Wyprzedził Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) – pokazuje badanie firmy Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2019

Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.

21 stycznia 2019