Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?
Koniec przemilczeń w kwestii targetowania (fot. stockcatalog on Visual Hunt / CC BY)

Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?

Czy transparentność reklam na Facebooku zmniejszy ich efektywność?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Na podstawie jakich kryteriów została mi wyświetlona określona reklama na Facebooku? Dowie się tego tylko ten, kto kliknie w reklamę prawym przyciskiem myszy. A co stałoby się, gdyby pełne informacje były widoczne automatycznie? Badania na ten temat przynoszą sprzeczne wyniki. Najnowsze, przeprowadzone na Uniwersytecie Harvarda pokazuje, że może to zmniejszyć skuteczność reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja