Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG
  • 0
  • 3
22.01.2019

Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54848 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2019

21 stycznia 2019