Dobry Wpływ – nowy podmiot na rynku influencer marketingu
  • 0
  • 2
21.01.2019

Dobry Wpływ – nowy podmiot na rynku influencer marketingu

Pod koniec 2018 r. zadebiutował kolektyw Dobry Wpływ. Jak mówią założyciele, Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz, firma stawia na nowe podejście do działań realizowanych z twórcami internetowymi.

Misją kolektywu Dobry Wpływ jest odpowiedzialna realizacja działań z influencerami. Wiąże się ona z dokładnym poznaniem celów klienta i pomocą w ich wdrażaniu, partnerskim podejściem do twórców, poważnym traktowaniem zobowiązań wobec nich oraz dbałością o treści.

Dziś w Internecie każdy może być twórcą i zbierać wokół siebie publiczność. Nie wszystkie treści są jednak tworzone w sposób rzetelny. Kupione lajki, fake newsy – to dziś coraz częściej podnoszone problemy związane z influencerami. My staramy się łączyć marki z twórcami, którzy działają odpowiedzialnie i będą wiarygodni w kontekście współpracy z daną firmą – mówi Marta Soja.

Założyciele Dobrego Wpływu wspierają firmy m.in. w:

  • lepszym zrozumieniu zasad współpracy z influencerami poprzez szkolenia i doradztwo,
  • tworzeniu i realizowaniu efektywnych kampanii,
  • wyznaczaniu celów i prawidłowej interpretacji wyników po przeprowadzonej akcji.

Klientów kuszą zasięgi twórców oraz zaufanie, jakim darzą ich internauci przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Nie każda firma wie jednak, jak ocenić jakość influencera i możliwość przełożenia na biznes. Dlatego wspieramy marki w tym procesie. Przy tym uczciwie oceniamy szanse na realizację celów, bez lukrowania, pompowania zasięgów – zaznacza Maciej Pietrukiewicz.

Twórcy nowego podmiotu mają za sobą liczne doświadczenia w influencer marketingu zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Marta Soja od ponad dziesięciu lat zajmuje się zawodowo marketingiem. Łączy doświadczenie pracy w agencjach internetowych (MindChili i Lemon Sky – obecnie JWT) z doświadczeniem działań w e-commerce. Ostatnich 5 lat przepracowała w Limango Polska. Doradza markom, wykłada na uczelniach. Na koncie ma kilkaset zrealizowanych kampanii z influencerami, m.in. dla marek Orange, Tesco, TP, Ballantine’s, Jameson, Winiary i Tymbark.

Maciej Pietrukiewicz w branży internetowej działa od sześciu lat. Przez ostatnie 3 lata rozwijał w LiquidThread (wcześniej Starcom Mediavest Group) kompetencje influencer marketingu. Pracował m.in. dla takich marek jak Discovery Channel, L’Oreal, Estee Lauder, Bakalland, Samsung czy Electrolux. Współtworzona przez niego kampania z udziałem Cyber Mariana dla programu „Złomowisko Pl” na Discovery Channel otrzymała srebrne Effie 2017 w kategorii branded content.

  • 2

Marta Soja

Maciej Pietrukiewicz

21 stycznia 2019

20 stycznia 2019

18 stycznia 2019