0 3 0 0 4 21.01.2019Avon wstrzymuje kampanię po oskarżeniach o prezentowanie cellulitu jako defektuMarka Avon przygotowała kampanię kosmetyków antycellulitowych. Wstrzymała ją jednak i przeprosiła za użyte kreacje. Dlaczego? Amerykańska aktorka i aktywistka oskarżyła ją o prezentowanie cellulitu jako defektu, a nie normalnego stanu.
0 1 0 0 2 21.01.2019Agnieszka Radwańska w kampanii marki NiveaMarka Nivea przygotowała kampanię „Pozwól skórze oddychać!”. Promuje linię płynów micelarnych MicellAir Skin Breathe. W reklamach pojawi się Agnieszka Radwańska.
1 0 0 0 3 21.01.2019Z miłością do hejtera. Argentyńska reklama marki SpriteMarka Sprite przygotowała na argentyński rynek spot zatytułowany „I love you, hater”. Zachęca w nim, by na nienawistne komentarze odpowiadać miłością i dobrem.
0 3 0 0 0 21.01.2019„Co jest naj?” – pyta w styczniowych pracach Galeria RuszPojawiły się nowe prace Galerii Rusz. Jak podkreślają artyści, początek roku to bardzo dobry moment, by zastanowić się nad tym, co jest naj: najważniejsze, najsilniejsze i najkosztowniejsze.
0 2 0 0 0 21.01.2019Dobry Wpływ – nowy podmiot na rynku influencer marketinguPod koniec 2018 r. zadebiutował kolektyw Dobry Wpływ. Jak mówią założyciele, Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz, firma stawia na nowe podejście do działań realizowanych z twórcami internetowymi.
0 0 0 0 0 21.01.2019Frisco.pl powierza kompleksową obsługę agencjom Publicis GroupeSupermarket online Frisco.pl rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę działań marketingowych. Powierza cały budżet agencjom z Grupy Publicis.
1 0 0 0 0 20.01.2019Ikea w nowej reklamie zaprasza do klubu muzycznego na dobry senBrytyjska reklama Ikei pokazuje, czym jest dobry sen. Porównuje go do... wyjścia ze znajomymi do klubu na dobrą imprezę. Kampania promuje organizowane w sklepach eventy na temat jakości snu.
0 0 0 0 0 20.01.2019Red Bull chce zwiększyć sprzedaż i udostępnia wnioski z badań sieciom handlowymMarka napoju energetycznego próbuje zwiększyć sprzedaż na ważnym dla niej amerykańskim rynku. Udostępnia sieciom handlowym wyniki własnego badania na temat nawyków klientów.
0 0 0 0 0 18.01.2019Nadchodzi VII edycja konferencji M@il My Day10 i 11 kwietnia po raz kolejny odbędzie się konferencja M@il My Day, organizowana przez firmę FreshMail. Wydarzenie to łączy inspirację, wiedzę oraz networking. Konferencja poświęcona najnowszym trendom w e-mail marketingu i e-commerce odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
0 0 0 0 0 18.01.2019Durex wybrał agencje do obsługi kreatywnej na 2019 r.Przetarg firmy Reckitt Benckiser na obsługę reklamową marki Durex wygrały 2012 Agency i Feeders.Agency. W ramach obsługi stałej będą odpowiadać za strategię i komunikację w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży.