0 6 0 9.03.2020„Kwiaty fajnie chrupiące” – KFC podpowiadało, jak przygotować bukiet na Dzień Kobiet ze stripsówKFC po raz kolejny wykorzystało okazję do świętowania – tym razem celebrując Dzień Kobiet. Marka stworzyła pomysł na prezent: bukiet ze stripsów.
1 1 0 9.03.2020Wojciech Mecwaldowski w kampanii społecznej „Polska na niebiesko”Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji JiM „Polska na niebiesko”. W działania zaangażował się m.in. aktor Wojciech Mecwaldowski.
0 1 0 9.03.2020Vivus Finance przedłuża współpracę ze Spark FoundryVivus Finance ponownie zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją mediową Spark Foundry (Publicis Groupe). Wybrał ją na drodze przetargu.
0 1 0 9.03.2020More Bananas organizuje licytację usług marketingowych, z której zysk przekaże na Centrum Praw KobietAgencja kreatywna More Bananas przyłącza się do akcji „Świętuj Dzień Praw Kobiet z Centrum Praw Kobiet”. Organizuje licytację usług marketingowych. Dochód ze szkoleń, konsultacji i audytów przeprowadzonych przez specjalistki krakowskiej agencji zostanie przekazany na rzecz CPK.
0 1 0 9.03.2020Marka Guseppe powierza obsługę Scholz & Friends WarszawaMarka mrożonej pizzy Guseppe (Dr. Oetker) nawiązała współpracę z Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Agencja wygrała przetarg. W ramach współpracy będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii ATL i jej implementację.
1 1 0 9.03.2020Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunekW pierwszej połowie marca odbyła się premiera spotu w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce. Na rynku pojawią się też odświeżone opakowania piw.
1 1 0 9.03.2020Jachting jako sposób na codzienność? Yachtic.com przygotował film na Dzień KobietWyszukiwarka czarteru jachtów online Yachtic.com przygotowała z okazji Dnia Kobiet film „Idę dalej”. Zwraca w nim uwagę na nowoczesne kobiety, które często pełnią wiele ról jednocześnie.
1 4 2 9.03.2020Kobiety pracują za darmo ponad 2 miesiące każdego roku. Bołądź, Kalicka, Pakosińska, Arciuch, Mikuła i Rylik przekonują o tym w filmie OLXKobiety i mężczyźni w pracy powinni być traktowani równo. Kompetencje nie mają płci, a tylko one powinny decydować o wysokości wynagrodzenia, prawie do awansu czy powierzonej odpowiedzialności. W Dzień Kobiet przypomniał o tym OLX w prowokacyjnej kampanii z udziałem gwiazd.
1 1 0 6.03.2020„Explore It” – Huawei startuje z globalną kampanią reklamowąHuawei rozpoczął globalną kampanię swojego sklepu z aplikacjami – AppGallery. Prowadzi ją pod hasłem „Explore It”.
1 7 0 6.03.2020Marka Pepe Jeans stworzyła buty, które „oczyszczają powietrze”Marka Pepe Jeans London połączyła siły z hiszpańską artystką Laurą Maldonado. W ramach ekologicznej inicjatywy „Tru-Blu” stworzyła ona rzeźby do kampanii kolekcji No.22 wiosna/lato 2020. Ten model butów promowany jest jako oczyszczający powietrze.