0 0 0 0 1 21.09.2018Potrzeba nowych miar zaangażowania odbiorców reklam wideo. Wyniki badaniaNatura reklam wideo wciąż się zmienia. Z tego względu brakuje narzędzi pozwalających dokładnie określić, jak komunikaty docierają do konsumentów – wynika z artykułu zamieszczonego w „Journal of Advertising Research”.
0 0 0 0 0 21.09.2018Przetarg Intermarché wygrał DDB & TribalSieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. Uczestniczyły w nim cztery agencje: Brain, DDB & Tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam.
0 0 0 0 0 21.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStartuje 43. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional MarketingW bogatej ofercie szkoleń marketingowych na polskim rynku niełatwo jest znaleźć program, który rozwija kompetencje marketingowe na poziomie strategicznym. Który poszerza umiejętności zarządzania, zamiast skupiać się wyłącznie na działaniach operacyjnych. Który uczy planowania długofalowych działań, a nie obsługi konkretnych narzędzi. A przecież w obliczu ciągłych zmian w środowisku biznesowym wyżej wymienione kompetencje są absolutnym „must-have” dla każdego marketera.
1 0 0 0 0 21.09.2018Świetna francuska reklama Intersportu. Tradycyjny miłosny storytelling z zaskakującym zakończeniemFrancuski spot sieci sklepów Intersport to historia młodej, samotnej kobiety, która tęskni za miłością. W oko wpada jej jeden z biegaczy, których mija codziennie rano w drodze do pracy. Kobieta rozpoczyna treningi biegowe z grupą.
0 0 0 0 0 20.09.2018Nominacje do 19. edycji SAR Effie Awards PolandDo tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. 18 września odbyły się obrady ponad 100-osobowego jury, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
0 0 0 0 0 20.09.2018Segmentacja współczesnych Polek. Badanie IQSJakie są współczesne kobiety? Jak się realizują? Co je napędza, a co działa niczym hamulec? Obrazu współczesnych Polek w ramach projektu „Women Power” poszukiwały agencja badawcza IQS i wydawnictwo Ringier Axel Springer.
1 3 0 0 0 20.09.2018Jarosław Bieniuk dołącza do Barbary Kurdej-Szatan w kampanii promocyjnej New BalanceW ramach promocji modelu butów NB 574, która jest częścią kampanii „Dołącz do rodziny New Balance”, marka zaprosiła do współpracy piłkarza Jarosława Bieniuka. Dołączył do Barbary Kurdej-Szatan, którą można już było oglądać w reklamach marki.
0 0 0 0 2 20.09.2018Facebook zezwala na kierowanie ofert pracy tylko do mężczyzn?15 pracodawców, w tym m.in. Uber, w minionym roku zamieszczało na Facebooku oferty pracy kierowane wyłącznie do mężczyzn. Nie były one widoczne dla kobiet – pokazało dziennikarskie śledztwo niezależnej redakcji non-profit ProPublica.
0 0 0 0 0 20.09.2018Świadomość ubezpieczeniową przekazujemy z pokolenia na pokolenie – pokazuje badanie SW ResearchWzory zachowań ukształtowane w rodzinie mają coraz większy wpływ na decyzje Polaków dotyczące ubezpieczenia mieszkania. Jako powód nabycia polisy wskazujemy je częściej niż konieczność zabezpieczenia kredytu hipotecznego czy skorzystanie z atrakcyjnej oferty ubezpieczeniowej. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez SW Research Agencję Badań Rynku i Opinii.
3 0 0 0 0 20.09.2018Męskie Granie nie do pokonania. YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2018Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip „Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków sieci Biedronka. Podium zamyka Margaret w spocie Play.