77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”
  • 0
  • 4
22.02.2019

77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”

82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group. To nie tylko najwyższy odsetek w całej historii badania, ale także bardzo duży, bo blisko 10-proc. wzrost w stosunku do poprzedniej fali z 2017 r. Globalnie odsetek ten wzrósł o 3 p.p. i obecnie wynosi 77 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

anyone?

2 lata temu

"marki meaningful, czyli te postrzegane przez konsumentów jako zmieniające świat na lepsze" Czy może ktoś wytłumaczyć dlaczego Biedronka jest na 7 miejscu a lidla nawet nie ma?
Lidl pozycjonuje się na markę, bio, eko itp. Robi testy na żywności, ostatnio nawet buduje swoje sklepy w "proekologiczny sposób" vs. Biedronka "codziennie niskie ceny".

Rozwiń komentarze

22 lutego 2019

21 lutego 2019