Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem - Marketing przy Kawie
Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem
  • 0
  • 0
4.02.2019

Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem

Przychody reklamowe YouTube wzrosły o 11 proc. w stosunku do 2017 r. – wynika z badania firmy MediaRadar.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2019

Startuje projekt „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”. Jest on zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez markę sprzętu AGD. Skłania on do refleksji i podpowiada, jak być dla innych, nie tylko dla siebie.