Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem
  • 0
  • 0
4.02.2019

Przychody reklamowe YouTube w 2018 r. wzrosły dzięki reklamodawcom, którzy kontynuowali współpracę z serwisem

Przychody reklamowe YouTube wzrosły o 11 proc. w stosunku do 2017 r. – wynika z badania firmy MediaRadar.

Wyniki pokazują, że 51 proc. reklamodawców w ubiegłym roku zdecydowało się na kontynuowanie współpracy z YouTube. Badanie jest o tyle istotne, że rok 2017 nie był dla serwisu dobry pod względem wizerunkowym.

Wiele marek wycofało reklamy ze względu na brand safety, po doniesieniach o emisji obok treści ekstremistycznych. Jak widać, w 2018 r. nie przełożyło się to na spadek przychodów YouTube.

Najwięksi reklamodawcy w serwisie w 2018 r. to firma ubezpieczeniowa Geico (zapewniła 6 proc. przychodów reklamowych), Samsung (5,5 proc.) i Disney (4 proc.)

źródło: MarketingLand

 

4 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2019

Startuje projekt „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”. Jest on zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez markę sprzętu AGD. Skłania on do refleksji i podpowiada, jak być dla innych, nie tylko dla siebie.