AT&T, Nestle i Epic Games wycofują reklamy z YouTube
  • 0
  • 1
22.02.2019

AT&T, Nestle i Epic Games wycofują reklamy z YouTube

AT&T, Nestle i Epic Games – twórca gry „Fortnite” – to firmy, które wycofały swoje reklamy z YouTube. To efekt afery związanej z tym, że w komentarzach pod filmami pojawiły się pedofilskie wpisy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2019

Kto walczył o portfele zakochanych? Cross-mediowa analiza walentynkowych kampanii na przykładzie biżuterii

Walentynki to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, np. biżuterią. Czy popularność Dnia Zakochanych jest już na tyle duża, że przełożyła się na aktywność reklamową w branży jubilerskiej? Firma Gemius, korzystając z narzędzia GemiusAdReal, sprawdziła, kto postawił na telewizję, a kto na Internet.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2019

77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”

82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group. To nie tylko najwyższy odsetek w całej historii badania, ale także bardzo duży, bo blisko 10-proc. wzrost w stosunku do poprzedniej fali z 2017 r. Globalnie odsetek ten wzrósł o 3 p.p. i obecnie wynosi 77 proc.