Kto walczył o portfele zakochanych? Cross-mediowa analiza walentynkowych kampanii na przykładzie biżuterii
  • 0
  • 1
22.02.2019

Kto walczył o portfele zakochanych? Cross-mediowa analiza walentynkowych kampanii na przykładzie biżuterii

Walentynki to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, np. biżuterią. Czy popularność Dnia Zakochanych jest już na tyle duża, że przełożyła się na aktywność reklamową w branży jubilerskiej? Firma Gemius, korzystając z narzędzia GemiusAdReal, sprawdziła, kto postawił na telewizję, a kto na Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2019

77 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”

82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group. To nie tylko najwyższy odsetek w całej historii badania, ale także bardzo duży, bo blisko 10-proc. wzrost w stosunku do poprzedniej fali z 2017 r. Globalnie odsetek ten wzrósł o 3 p.p. i obecnie wynosi 77 proc.

21 lutego 2019