1 0 0 0 0 1.02.2019Huawei po 200 latach dokończy symfonię SchubertaW 1822 r. Franz Schubert skomponował dwie części swojej VIII Symfonii. Nie ukończył jednak utworu. Niemal 200 lat później marka Huawei zainicjowała projekt artystyczny „Niedokończona symfonia”, wykorzystujący innowacyjne rozwiązania technologiczne.
0 6 0 0 1 1.02.2019Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerkiMarka Marks & Spencer nawiązała współpracę z siedmioma internetowymi influencerkami. Zaprojektowały one buty. Kolejne modele będą kolejno pojawiać się w sklepach, począwszy od 29 stycznia.
0 0 0 0 0 1.02.2019Książęce obsługiwane w Internecie przez Hand MadePrzetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę w Internecie piwa Książęce wygrała agencja Hand Made. Umowę podpisano na rok.
0 4 0 0 0 1.02.2019 Aktualizacja: 19:0006.02.2019Najpopularniejsze jajko na Instagramie zaczęło pękać4 stycznia na instagramowym profilu World_record_egg zamieszczono zdjęcie jajka. Stało się ono najpopularniejszą fotografią w serwisie. Teraz jajko zaczęło pękać.
0 1 0 0 0 1.02.2019Podsumowanie kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”Kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” dobiegła końca. Samorząd województwa wielkopolskiego oraz agencja Chromatique podsumowują jej efekty.
0 4 0 0 0 1.02.2019Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy WavemakerPonad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.
1 0 0 0 0 1.02.2019Big Mac w Burger KinguKilka dni temu McDonald’s stracił prawo do nazwy Big Mac. Postanowił wykorzystać to konkurencyjny Burger King. Wprowadził do swojego menu m.in. takie kanapki jak The Like a Big Mac, But Actually Big czy The Anything But a Big Mac.
1 0 0 0 0 1.02.2019„100 GB w bonusie” – kampania Orange PolskaRuszyła kampania reklamowa Orange. Promuje ofertę pre-paid „100 GB w bonusie”. W spocie wystąpili artyści kabaretowi: Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
0 0 0 0 0 31.01.2019Zostań prelegentem Interact 2019IAB Europe, IAB Polska oraz Rada Programowa Interact 2019 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień do 13. edycji konferencji Interact. Odbędzie się ona 4–5 czerwca w Warszawie.
0 0 0 0 0 31.01.2019 Aktualizacja: 14:4014.02.2019Zgłoś swoje wystąpienie na Forum IAB 2019IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2019 zapraszają do zgłaszania prelekcji do XIII edycji Forum IAB. Wydarzenie odbędzie się 5–6 czerwca 2019 r. w Warszawie.