0 0 0 0 1 16.11.2018CEO Victoria’s Secret składa rezygnację po wypowiedzi szefa marketingu na łamach „Vogue’a”Jan Singer, CEO Victoria’s Secret, po dwóch latach zrezygnowała z funkcji – podaje „Bloomberg”. Ma to związek z kontrowersyjnym wywiadem, jakiego kilka dni wcześniej udzielił Ed Razek, szef marketingu firmy.
2 0 0 0 0 16.11.2018Ruszyła świąteczna kampania IkeiNa początku listopada wystartowała świąteczna odsłona kampanii Ikei. W tym roku marka przekonuje, że magia świąt jest na wyciągnięcie ręki – każdy z łatwością może stworzyć wyjątkową atmosferę w swoim domu.
0 0 0 0 0 16.11.2018Ponad 40% ruchu na stronach WWW linii lotniczych pochodzi od botówOstatnio sporo słyszy się o internetowych botach, głównie za sprawą roli, jaką odegrały w polityce. Nie jest to jednak jedyny obszar, w który mogą ingerować. Według badania firmy Distil Networks 43,9% aktywności na stronach WWW linii lotniczych pochodziło od szkodliwych botów.
0 1 0 0 0 16.11.2018Oświadczenie Mondelēz International w sprawie akcji Greenpeace z Oreo o smaku wylesiania15 listopada poinformowaliśmy o akcji zorganizowanej przez Greenpeace USA przed siedzibą Mondelēz International. Wystąpienie organizacji zwracało uwagę na kwestię pozyskiwania oleju palmowego. W odpowiedzi na naszą publikację firma przesłała oświadczenie.
1 1 0 0 0 16.11.2018Zakazana reklama Iceland Foods zyskuje popularność w InternecieBrytyjska sieć marketów Iceland Foods w świątecznej kampanii wykorzystała spot stworzony przez Greenpeace. Chciała w ten sposób poinformować o wycofaniu oleju palmowego ze swoich produktów. Kreacja została jednak uznana za niezgodną z przepisami przez tamtejszy organ odpowiedzialny za weryfikację reklam. Marka zamieściła ją więc w Internecie, gdzie zdobywa kolejne odsłony.
0 6 0 0 0 16.11.2018Lotos razem z polskimi narciarzami przez kolejne cztery lata16 listopada na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle-Malince odbyła się konferencja. Podczas wydarzenia podpisano umowę o przedłużeniu współpracy pomiędzy Grupą Lotos a Polskim Związkiem Narciarskim. Firma będzie sponsorować skoczków i biegaczy narciarskich do 2022 r.
1 2 0 0 0 16.11.2018Kaufland w świątecznej kampanii jako oficjalny sklep św. MikołajaKaufland rozpoczął kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest św. Mikołaj.
0 0 0 0 0 15.11.2018Facebook pozwoli cofać wiadomości w Messengerze. Wprowadza w Polsce nową funkcję unsendFunkcja unsend w Messengerze pozwoli użytkownikom cofnąć omyłkowo wysłaną wiadomość, która zniknie z telefonu nadawcy i odbiorcy. Pod warunkiem, że wycofanie nastąpi w ciągu dziesięciu minut od wysyłki – poinformował serwis TechCrunch.
0 0 0 0 0 15.11.2018IAB Mixx Awards & Conference 2018 wkrótceNajbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione 28 listopada podczas IAB Mixx Conference. Konferencja poprzedzi rozdanie nagród IAB Mixx Awards.
0 7 0 0 0 15.11.2018Laureaci 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMSZnamy zwycięzcę 19. edycji Galerii Plakatu AMS. W tym roku konkursowi przyświecało hasło: „Jedz ostrożnie”. Laureatem został Michał Łącki. Ponadto jury wyróżniło sześć prac.