0 5 0 19.11.2019Pudełka Chicken Fries wysadzane kryształami Swarovskiego. Limitowana seria Burger KingaBurger King przygotował limitowaną edycję opakowań Chicken Fries. Są one wysadzane kryształami Swarovskiego. Pierwsza partia wyprzedała się w ciągu trzech godzin. Kolejna ma pojawić się przed weekendem 22–24 listopada.
0 11 0 19.11.2019Postapokaliptyczny Olsztyn na outdoorzeW przestrzeni miejskiej Olsztyna pojawiły się plakaty ukazujące, jak może wyglądać to miasto za 30 lat. Grafiki prezentują miejsca pogrążone w chaosie.
1 1 2 19.11.2019Drugi etap kampanii edukacyjnej na temat e-recepty i Internetowego Konta PacjentaZgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – to tylko dwa z wielu problemów, których ma pozwolić uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej.
1 2 0 19.11.2019Smyk rozpoczął świąteczną kampanię reklamowąOgólnopolska sieć sklepów Smyk wystartowała z kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest najcenniejszy prezent, jaki możemy podarować dziecku: wspólnie spędzony czas.
0 4 0 19.11.2019„Kto, jak nie Ty?” – pyta Kaufland Polska w kampanii marki pracodawcyKaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową. Akcja zachęca do podjęcia pracy w firmie poprzez ukazanie sylwetek obecnych pracowników oraz prezentację możliwości rozwoju.
1 1 0 19.11.2019Sokołów z kampanią wizerunkową „Dla tych, co kochają smak”Wystartowała kampania wizerunkowa producenta mięsa i wędlin, firmy Sokołów. Spot prezentuje, w jaki sposób asortyment marki odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów.
0 1 0 18.11.2019Jeden z największych amerykańskich producentów mleka ogłasza bankructwoDean Foods, jeden z największych w USA producentów mleka, ogłosił bankructwo. Działająca od prawie stu lat firma zmagała się w ostatnich latach z przyspieszonymi spadkami w kategorii tradycyjnego mleka.
0 2 0 18.11.2019Marki rezygnują z Black Friday ze względów środowiskowychPonad 300 marek odzieżowych zaapelowało do konsumentów, by nie kupowali niczego podczas wyprzedaży związanych z Black Friday. Proszą o to – jak tłumaczą – ze względu na środowisko.
0 1 0 18.11.2019Rzadko kupujemy nowości FMCG. Sklepy stacjonarne ciągle kluczowym miejscem walki o konsumenta – badanie SW ResearchJak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research we współpracy z agencją brand commerce consultingu Frii.cc, polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek. Niechętnie próbują czegoś nowego.
0 1 0 18.11.2019MKTOut Survey 2019 – weź udział w badaniu organizacji działów marketingu w Polsce!Jak struktura działu marketingu wpływa na jego funkcjonowanie? Czy marketing zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? Jakie czynniki decydują o dobrych relacjach z wewnętrznymi działami firmy? Innymi słowy: jak zbudować strukturę i organizację efektywnego działu marketingu?