0 1 0 22.11.2019Google ogranicza targetowanie reklam politycznychGoogle poważnie ograniczy sposób, w jaki polityczni reklamodawcy mogą kierować reklamy do internautów. Amerykański gigant chce również zwalczać informacje wprowadzające w błąd.
0 5 0 22.11.2019Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w OrłowieTargowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie. Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma uporządkować warstwę wizualną przestrzeni placu Górnośląskiego.
0 1 0 22.11.2019Polskie rodziny pod lupą IQSTradycyjni, Delegujący, Niekonsekwentni, Zadaniowi i Wspierający – to pięć segmentów polskich rodzin wyróżnionych w badaniu „Family Power”, które zrealizowała agencja IQS. Wieczny bałagan, problemy finansowe i konieczność rezygnacji z własnych potrzeb – to z kolei trzy główne problemy związane z posiadaniem rodziny według badanych.
2 1 2 22.11.2019X-kom odpowiada na świąteczną reklamę AllegroX-kom przygotował odpowiedź na świąteczny spot Allegro. Bohaterowie filmu sklepu komputerowego to dziadek i wnuczek. Marka pokazuje, co zrobić, by prezent na pewno był trafiony.
0 5 0 22.11.2019Za nami Forum Marketingu ZintegrowanegoZakończyła się 11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwudniowa konferencja prowadzona była pod hasłem: „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Wydarzenie zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB kierowane było do osób związanych z marketingiem, strategią i reklamą.
0 3 0 22.11.2019Raport „Młodzież, social media i marketing”W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.
0 2 0 21.11.2019„Global Advertising Trends”: reklama w wyszukiwarkach z mniejszym wzrostemReklama w wyszukiwarkach internetowych stanowi obecnie 22 centy z każdego dolara wydatków reklamowych. Jej ogólny wzrost jednak zwalnia – pokazuje „Global Advertising Trends” przygotowany przez Warc. Według badania inwestycje w reklamę w wyszukiwarkach wzrosną w tym roku o 9,6%, do poziomu 135,9 mld dol.
0 4 0 21.11.201954% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za odzież lub obuwie wyprodukowane w Polsce. Raport KPMGPonad 60% Polaków deklaruje, że dokonuje zakupu odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. 54% jest gotowych zapłacić wyższą cenę za elementy garderoby wyprodukowane w Polsce. Z kolei blisko co trzeci respondent jest skłonny zapłacić więcej za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce. Wyzwania”. Opracowanie powstało w ramach współpracy KPMG w Polsce z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.
0 5 0 21.11.2019Reklama Seth and Riley’s Garage od Carlsberga narusza Kodeks etyki reklamy – decyzja KERDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę telewizyjną napoju piwnego Seth and Riley’s Garage Carlsberga. Zdaniem skarżącego spot błędnie sugeruje, że w składzie produktu znajduje się sok z cytryny.
1 4 0 21.11.2019Allegro w świątecznej kampanii „pomaga znaleźć to, co najważniejsze”Allegro rozpoczęło kampanię świąteczną. Opowiada w niej historię o ważnych rzeczach: rodzinie, marzeniach i wspólnych doświadczeniach oraz o tym, jak technologia czasami utrudnia, a czasem ułatwia komunikację międzypokoleniową. Główną bohaterką spotu tym razem jest babcia, grana przez Halinę Rowicką.