1 0 0 0 0 23.08.2017Rutinoscorbin promuje się na koniec lata21 sierpnia rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego marki Rutinoscorbin. Produkt promowany jest jako wspierający odporność w ramach profilaktyki przeziębienia i grypy, przy pierwszych objawach oraz po chorobie.
3 0 0 0 0 23.08.2017Lubella odkrywa, co może kukurydzaRozpoczęła się kampania marki Lubella „Co może zboże”. Prezentowana jest w niej nowość – płatki Corn Flakes Kakao i Miód.
1 0 0 0 0 23.08.2017Początek roku szkolnego i nowe meble w kampanii Black Red WhiteRuszyła nowa odsłona kampanii grupy meblarskiej Black Red White „Dziękujemy, że tworzysz dom”. Promuje akcję, w ramach której klienci sklepu będą mogli skorzystać ze zniżki na meble młodzieżowe.
1 0 0 0 0 23.08.2017Szlachetna Paczka ze spotem promującym wolontariatProjekty Stowarzyszenia Wiosna – Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości – zamierzają w tym roku zaangażować w swoje działania 13,5 tys. wolontariuszy. Pomóc ma w tym spot promujący rekrutację do tych projektów. Akcja jest przedłużeniem narracji kampanii „Lubię ludzi”, którą rozpoczęto w czerwcu.
0 0 0 0 0 23.08.2017Prezes UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Empik kontroli nad spółką PlatonUOKiK zezwolił na przejęcie przez Empik kontroli nad spółką Platon. W sprawie zostało przeprowadzone badanie rynku, a termin zakończenia postępowania antymonopolowego wydłużono o 4 miesiące. Transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
3 0 0 0 0 22.08.2017„YouTube Ads Leaderboard” – lipiec 2017 r.W lipcu na polskim YouTube królowała muzyka. Wszystkie miejsca na podium zestawienia „Ads Leaderboard” zostały zajęte przez filmy muzyczne. Prowadzi Żywiec z teledyskiem Męskiego Grania „Nieboskłon”, który trafił do rankingu po raz drugi z rzędu.
0 0 0 0 0 22.08.2017AdNext wchodzi na rynek powiadomień pushW skład grupy AdNext weszła nowa spółka. To PushAd Sofware – start-up, który stworzył narzędzie do notyfikacji push. Jego twórcy zachowali udziały w firmie, a grupa wesprze ich kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży.
1 0 0 0 0 22.08.2017„Dużo dobrego za zero” – kampania Konta dla Młodych w PKO BP z udziałem Martina StankiewiczaRuszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego „Dużo dobrego za zero”. Udział w niej bierze znany z YouTube Martin Stankiewicz. Film przygotowany we współpracy z nim koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do uruchomionej przez bank promocji.
0 1 0 0 0 22.08.2017System identyfikacji wizualnej Krakowa z Red Dot AwardPrzygotowany przez agencję Opus B system identyfikacji wizualnej Krakowa został nagrodzony w konkursie Red Dot Award. Zdobył nagrodę w kategorii Communication Design 2017.
4 0 0 0 1 22.08.2017Roznegliżowane kobiety w spotach napoju energetycznego ZbójW kanałach społecznościowych marki Zbój Energy Drink, dystrybuowanej przez firmę MR Corp, pojawiły się kontrowersyjne spoty. Reklamy przywodzą na myśl sceny z filmów pornograficznych.