0 2 0 9.01.2020Aplikacja do medytacji zamiast wyższych wypłat – pracownicy Starbucksa niezadowoleni z nowych świadczeń pozapłacowychNa początku stycznia Starbucks poinformował, że w ramach pracowniczych świadczeń pozapłacowych udostępni zatrudnionym w USA i Kanadzie bezpłatną subskrypcję w aplikacji mindfulness Headspace. Tymczasem sami zatrudnieni wskazują, że oczekiwaliby od firmy innego rodzaju wsparcia.
0 1 0 9.01.2020Zbyt wiele badań rynkowych może prowadzić do „przeciętności” – uważa CEO Ben & Jerry’sMatthew McCarthy, CEO firmy Ben & Jerry’s dostrzega wartość badań rynkowych. Jak jednak twierdzi w rozmowie z magazynem „Marketing Week”, ich nadmiar może prowadzić do „przeciętności”.
0 1 0 9.01.2020„Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” – kampania serwisu Domiporta.plZ początkiem stycznia wystartowała kampania reklamowa Domiporta.pl – serwisu ogłoszeniowego w branży nieruchomości, należącego do Grupy Agora. Działania promocyjne pod hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom” prowadzone są na outdoorze oraz w Internecie.
1 2 0 9.01.2020„Cała naprzód – kierunek Karaiby”. Ruszyła kampania marki Captain JackTrwa karnawał. Z tej okazji marka piwa Captain Jack przygotowała promocję, w której można wygrać wyjazd na Karaiby. Akcji towarzyszy kampania ATL, BTL oraz działania w Internecie z udziałem influencerów.
0 1 0 9.01.2020Zalando wybrało Mindshare Polska do obsługi mediowejPlatforma Zalando rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wygrała go agencja Mindshare Polska.
0 2 0 9.01.2020Ikea wprowadza do oferty danie z „roślinnym mięsem”W menu restauracji Ikei pojawia się kolejne danie w wersji wegańskiej. W ofercie sezonowej dostępny jest makaron z sosem bolognese, w którym mięso zastąpione zostało mielonym na bazie soi.
0 1 0 9.01.2020Łukasz Podolski ambasadorem marki TotolotekZłoty medalista piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii został ambasadorem marki Totolotek. Łukasz Podolski będzie twarzą bukmachera, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.
0 1 0 8.01.2020Ruszyła XXIII edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Od 9 stycznia można zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Konkurs nagradza i promuje najbardziej odpowiedzialne duże i małe firmy, które angażują się w działania na rzecz zmiany świata – zarówno na szczeblu lokalnym, jak i globalnym. Tegoroczna, XXIII edycja w centrum stawia działania na rzecz współpracy i budowania partnerstw wprowadzających w życie cele zrównoważonego rozwoju.
0 1 0 8.01.2020Storytelling tematem najbliższego spotkania z serii Crash Mondays13 stycznia w Krakowie odbędzie się kolejna edycja spotkań Crash Mondays. Tym razem prelegenci opowiedzą o storytellingu w marketingu i reklamie.
1 3 0 8.01.2020Serwis społecznościowy ClippGo! rusza w PolsceRozpoczynają się publiczne testy serwisu społecznościowego ClippGo! Jego użytkownicy mogą publikować wiadomości i zdjęcia w rozszerzonej rzeczywistości, a dzięki geolokalizacji tworzyć m.in. własne gry terenowe. Testy trwają w Europie, w tym w Polsce.