0 1 0 0 1 20.03.2019STGU i Goethe-Institut Warschau zachęcają do tworzenia plakatów na EurowyboryNadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Właśnie dlatego Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Goethe-Institut Warschau zapraszają do tworzenia i udostępniania własnych plakatów zachęcających do głosowania.
3 0 0 0 0 20.03.2019Mały Głód opanował YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2019 r.W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać Małego Głoda. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy marki Danio z udziałem żółtego stworka. Na drugiej pozycji znalazło się wideo ING Banku Śląskiego. Na podium jest także film Puriny dotyczący karmy dla kotów.
0 2 0 0 0 20.03.2019PromoNavi pomaga tworzyć efektywniejsze kampanie Google Ads i jeszcze na tym oszczędzićOd niedawna dostępna jest w Polsce usługa PromoNavi. Pozwala usprawnić kampanie Google Ads, jednocześnie obniżając ich koszt dzięki mechanizmowi CashBack. Usługa skierowana jest do firm, osób fizycznych, jak i do agencji korzystających z reklam w Google.
0 2 0 0 0 19.03.2019Cyfrowe oblicze PR. Wkrótce Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiają uczestnicy Kongresu Public Relations 2019. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 25 kwietnia w Rzeszowie.
0 2 0 0 0 19.03.2019Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość. Analiza DeloitteW ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny pozostaje Jeronimo Martins, który jednocześnie zajmuje 55. pozycję w globalnym rankingu – wynika z raportu „Global Powers of Retailing 2019” firmy Deloitte.
0 1 0 0 0 19.03.2019TalentMedia kupuje LifeTubeSieć TalentMedia kupiła 79,05% udziałów w sieci partnerskiej LifeTube za kwotę 9,2 mln zł. Oznacza to, że te dwie agencje influencer marketingu i sieci partnerskie YouTube w Polsce będą kontrolowały łącznie około 70% rynku. Będą miały prawie 130 mln subskrypcji oraz około 820 mln emisji wideo miesięcznie. Na rynku pozostaną obie marki, które będą działać niezależnie.
0 1 0 0 0 19.03.2019Lidl na czele rankingu marek w telewizji. Analiza CodemediaW 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory wzrost zakupu GRP (21 proc.) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się: Plus, Orange oraz T-Mobile. I to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo 44-procentowy udział w zestawieniu top 10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 4 0 0 0 19.03.2019Wrocław miastem z najwyższą reputacją. Znamy wyniki rankingu „Premium Brand 2019”Ranking „Premium Brand 2019” po raz trzeci wskazał miasta wojewódzkie cieszące się najlepszą reputacją wśród Polaków. Wrocław, Kraków i Gdańsk znalazły się na podium jako ośrodki o najwyższej reputacji. Tuż za nimi uplasowały się Poznań i Warszawa. Warszawa utrzymała tytuł najczęściej odwiedzanego miasta.
1 0 0 0 0 19.03.2019Robert Lewandowski w spocie Oshee podpowiada, jak przygotować naturalny izotonikRobert Lewandowski wystąpił w spocie Oshee. Zdradza w nim, w jaki sposób domową metodą przygotować naturalny izotonik.
0 0 0 0 0 19.03.2019Zebra i dziecięce pytania w reklamie marki E.WedelDzieci ciągle o wszystko pytają, wszystko chcą wiedzieć. Na kluczowe pytania odpowiada zebra w wielkanocnej reklamie Wedla.