0 12 27.03.2019Puma organizuje fotospacery po Warszawieexperiential marketing marketing społecznościowy TweetMarka Puma rozpoczęła „Street meet Warsaw”. To inicjatywa dla pasjonatów fotografii miejskiej.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 27.03.2019Publicis Groupe Polska przekształca się w zintegrowaną platformęPublicis Groupe w Polsce wprowadza zmiany w strukturze, które mają przyspieszyć i wzmocnić wewnętrzną współpracę wokół kluczowych potrzeb klientów. Ambasadorami nowego podejścia mają być liderzy Power of One, którzy będą integrować wiedzę z siedmiu obszarów kompetencyjnych Grupy. Na jej podstawie w ramach jednej platformy mają projektować najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe dla klientów.
5 0 0 0 0 27.03.2019KFC uruchamia crowdfundingową akcję, by urzeczywistnić szalone pomysły marketingoweKFC zamierza wprowadzić w życie szalone marketingowe pomysły dotyczące swojej marki. Ich realizację chce sfinansować za pomocą portalu crowdfundingowego Indiegogo.
5 0 0 0 0 27.03.2019Twórcy „Gry o tron” rzucili wyzwanie fanom serialu. Rozstawili sześć żelaznych tronów w odległych zakątkach świataDo premiery ósmego sezonu „Gry o tron” pozostało jeszcze kilka tygodni. By umilić widzom oczekiwanie, HBO wysłało ich na poszukiwania. W sześciu odległych zakątkach świata postawiono żelazne trony – pełnowymiarowe repliki tytułowego rekwizytu.
1 2 0 0 0 27.03.2019Dawid Podsiadło „wmontował się” w reklamę Credit AgricoleWata cukrowa, pluszowe bobry, dinozaury z kartonu – to atrybuty nowej kampanii reklamowej Credit Agricole. W spocie „Konto dla Ciebie” ponownie można zobaczyć Dawida Podsiadłę.