0 2 0 0 0 22.03.2019Dunkin’ Donuts stworzył buty do bieganiaSieć barów z pączkami i kawą Dunkin’ Donuts zaprezentowała buty inspirowane donutami. Przedsięwzięcie podjęto we współpracy z producentem obuwia Saucony. Limitowaną edycję butów sportowych przygotowano z okazji zbliżającego się maratonu w Bostonie.
1 2 0 0 0 22.03.2019Capgemini z kampanią rekrutacyjną w rozszerzonej rzeczywistościFirma Capgemini rozpoczęła kampanię rekrutacyjną, która została stworzona w rozszerzonej rzeczywistości. Specjalna aplikacja pozwoli przechodniom na ulicach kilku polskich miast wejść do świata wirtualnego.
0 0 0 0 0 22.03.2019ASAP & ASAP Communication obroniła budżet na obsługę mediów społecznościowych marki BeckersW 2019 r. lokalną obsługą szwedzkiej marki farb Beckers (Grupa Tikkurila) nadal będzie zajmować się agencja ASAP & ASAP Communication. Będzie to drugi rok współpracy firm.
0 9 0 0 0 22.03.2019Świnie i króliki w warszawskim metrze. Akcja CIWF PolskaJedziesz rano metrem i czujesz ścisk? Nie możesz się nawet za bardzo obrócić? Trochę niewygodnie, prawda? A teraz wyobraź sobie, że spędzasz tak... pół swojego życia. Albo całe. Organizacja Compassion in World Farming Polska ruszyła z akcją w warszawskim metrze, w której uświadamia, co czują zwierzęta hodowlane w klatkach.
0 0 0 0 0 22.03.2019Walmart też tworzy platformę streamingową dla graczy?Serwis USgamer twierdzi, że Walmart – gigant handlu detalicznego – pracuje nad usługą streamingową dla graczy. Według nieoficjalnych źródeł firma prowadziła rozmowy na ten temat z twórcami i wydawcami gier na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 22.03.2019STS i Jagiellonia Białystok przedłużają umowę sponsorskąSTS i Jagiellonia Białystok przedłużyli umowę sponsorską. Bukmacher niezmiennie będzie sponsorem głównym klubu, a jego logo pozostanie na froncie koszulek żółto-czerwonych. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne 2 lata, czyli do czerwca 2021 r. STS z klubem związany jest od lipca 2017 r.
1 1 0 0 0 22.03.2019Międzynarodowa kampania marki eObuwie.plSklep eObuwie.pl rozpoczął emisję reklam stworzonych w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Radość nie może czekać”. Spot telewizyjny będzie emitowany w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Węgrzech i Litwie.
1 4 0 0 0 22.03.2019Mamy i dzieci o sposobach na walkę z gorączką w reklamie NurofenuNurofen rozpoczął kampanię „Po stronie mam”. W kilkudziesięciosekundowym spocie wystąpiły mamy i dzieci. Opowiadają, jak radzić sobie z gorączką.
1 1 0 0 0 21.03.2019Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencjiBurger King przygotował aplikację wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona na wirtualne spalenie reklam konkurencji. Każdy, kto to zrobi, otrzyma darmowego Whoppera.
0 2 0 0 5 21.03.2019Instagramowy influencer okazał się botemAmerykański programista Chris Buetti twierdzi, że udało mu się oszukać Instagram. Zdobywał zniżki w restauracjach i darmowe posiłki w zamian za zamieszczanie postów na fałszywym koncie, którego prowadzeniem zajął się bot.