Badanie jednoźrodłowe Gemiusa: telewizja w AdRealu oraz premiera rankingu top 5
  • 0
  • 1
28.03.2019

Badanie jednoźrodłowe Gemiusa: telewizja w AdRealu oraz premiera rankingu top 5

Kto zdobywa największe zasięgi w telewizji i wideo online? Które marki i w jakich kategoriach robią to najefektywniej? Odpowiedzi na te pytania ma dostarczyć badanie GemiusAdReal w nowej cross-mediowej wersji opartej na panelu single source.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47648 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 marca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2019

Publicis Groupe Polska przekształca się w zintegrowaną platformę

Publicis Groupe w Polsce wprowadza zmiany w strukturze, które mają przyspieszyć i wzmocnić wewnętrzną współpracę wokół kluczowych potrzeb klientów. Ambasadorami nowego podejścia mają być liderzy Power of One, którzy będą integrować wiedzę z siedmiu obszarów kompetencyjnych Grupy. Na jej podstawie w ramach jednej platformy mają projektować najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe dla klientów.