0 7 0 0 0 9.05.2019Polski Internet w kwietniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w kwietniu 2019 r. wyniosła ogółem 28,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,6 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 0 0 0 0 8.05.2019Czerwony carlsberg dla fanów LiverpooluW półfinałowym meczu Ligii Mistrzów Liverpool odwrócił niemal beznadziejną sytuację i wywalczył awans. Kilka dni wcześniej Carlsberg przygotował specjalną edycję piwa dla fanów angielskiej drużyny.
0 2 0 0 0 8.05.2019Ser halloumi zamiast kurczaka. Wegetariańskie burgery w KFCKFC rozszerza wegetariańskie menu. Wprowadza do oferty burgera Halloumi.
0 0 0 0 0 8.05.2019Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.
1 0 0 0 0 8.05.2019Rexona i Robert Kubica zachęcają Polaków do ruchuMarka Rexona rozpoczęła kampanię, w której rzuca Polakom wyzwanie: przekonuje do wykonywania 5000 kroków każdego dnia. W akcję zaangażowano Roberta Kubicę.
0 0 0 0 0 8.05.2019Pięcioro Polaków w jury Effie Europe 2019Znamy skład jury Effie Europe 2019. W gronie oceniających zasiądzie pięcioro Polaków.
2 0 0 0 0 8.05.2019„Orzeźwia, jak nie wiemy co” – kampania marki HortexWystartowała kampania telewizyjna napojów marki Hortex. Jak zapewniają twórcy, przekaz bazuje na dialogu z odbiorcą i unikaniu klasycznych reklamowych chwytów.
0 0 0 0 0 8.05.2019Maffashion i Jessica Mercedes w lokalnej odsłonie kampanii oferty kosmetyków na ZalandoPlatforma e-commerce Zalando rozpoczęła lokalną odsłonę kampanii wprowadzającej do oferty kategorię kosmetyków. Wzięły w niej udział polskie ambasadorki marki: Maffashion i Jessica Mercedes.
0 0 0 0 0 8.05.2019Grześki zastąpią Prince Polo na pokładach samolotów LOT-uPodczas lotów PLL LOT pasażerom rozdawane są obecnie wafelki Grześki (Goplana), a nie jak dotychczas Prince Polo (Mondelez). Zmiana weszła w życie z początkiem maja – podaje serwis Gazeta.pl.
0 1 0 0 0 8.05.2019„Fleksitarianie nadchodzą” – raport IQSFleksitarianizm to dieta polegająca na spożywaniu ograniczonej liczby posiłków mięsnych. 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa – wynika z raportu przygotowanego przez agencję IQS.