Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture” - Marketing przy Kawie
Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”
  • 0
  • 0
8.05.2019

Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”

Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2019