3 1 0 3.01.2020Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu latPepsi wprowadza nowy slogan reklamowy na najważniejszym dla siebie rynku amerykańskim. Slogan „That's What I Like” ma zachęcić konsumentów do dokonywania własnego wyboru bez poczucia winy i bez względu na to, jak oceniają go inni.
1 1 0 3.01.2020Volkswagen żegna Garbusa wzruszającą animacjąVolkswagen kilka miesięcy temu zakończył produkcję Garbusa. Teraz oficjalnie żegna ten model wzruszającą animowaną reklamą „Last Mile". Auto pokazano w niej jako towarzysza całego życia pewnego kierowcy.
1 1 0 3.01.2020„Pasointeligencja” – taksówkarze w kampanii Free Now promują jazdę w pasach bezpieczeństwaStatystyki policji alarmują: nadal wielu Polaków nie zapina pasów w samochodzie. Robi to 71% osób jadących na przednich siedzeniach i 40% na tylnych*. Sieć Free Now i kierowcy taksówek zabrali głos w tej sprawie, organizując kampanię pt. „Pasointeligencja”. W jej ramach powstał teledysk zainspirowany utworem „Patointeligencja” rapera Maty.
1 3 0 3.01.2020Nowe logo Centrum Nauki KopernikW 2020 r. Centrum Nauki Kopernik obchodzi 10-lecie działalności. Z tej okazji zaprezentowano nowe logo.
0 1 0 2.01.2020Polska Fundacja Narodowa podsumowuje 2018 r. w ostatni dzień 2019 r. Wydatki wzrosły o niemal 100 mln złPolska Fundacja Narodowa przygotowała sprawozdanie z działalności za rok obrotowy 2018. Jak podaje serwis Konkret24, dokument został opublikowany 31 grudnia 2019 r. tuż przed północą, na kilkadziesiąt minut przed upływem terminu.
0 1 0 2.01.2020Dostawa bez spotkania z dostawcą – sposób KFC na posylwestrowe zmęczenie1 stycznia 2020 r. KFC wprowadziło opcję dostarczenia zamówienia bez spotkania z dostawcą. W tym dniu jedzenie mogło zostać pozostawione w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
1 1 0 2.01.2020Plus promuje Pakiet na nowy rokPlus rozpoczął noworoczną kampanię reklamową. Promuje w niej Pakiet na nowy rok.
1 1 0 2.01.2020Boże Narodzenie bez prądu w świątecznym spocie województwa podlaskiegoWojewództwo podlaskie przygotowało świąteczny spot z udziałem lokalnych aktorów. Opowiedziano w nim bożonarodzeniową historię i pokazano, jak na relacje międzyludzkie wpłynąć może nagły brak prądu.
1 1 0 2.01.2020Amica porusza temat integracji polsko-ukraińskiej„Z dala od domu” to tytuł filmu zrealizowanego w ramach drugiej odsłony projektu „Amica for others”. Producent sprzętu AGD podejmuje w nim temat imigrantów z Ukrainy pracujących w Polsce, a także ludzkiego wymiaru samotności.
1 1 0 2.01.2020Rok 2019 w wyszukiwarce. Czego szukali Polacy, robiąc zakupy online?„Ile kosztuje krowa?” to najszybciej zyskujące na popularności hasło w Google w kategorii „Ile kosztuje” w 2019 r. Tanie loty, Grecja last minute, przecenione lodówki – czego jeszcze szukali Polacy podczas zakupów lub w okolicach ważnych świąt i uroczystości?