Rexona i Robert Kubica zachęcają Polaków do ruchu - Marketing przy Kawie
Rexona i Robert Kubica zachęcają Polaków do ruchu
  • 1
  • 0
8.05.2019

Rexona i Robert Kubica zachęcają Polaków do ruchu

Marka Rexona rozpoczęła kampanię, w której rzuca Polakom wyzwanie: przekonuje do wykonywania 5000 kroków każdego dnia. W akcję zaangażowano Roberta Kubicę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2019