Czerwony carlsberg dla fanów Liverpoolu
  • 1
  • 0
8.05.2019

Czerwony carlsberg dla fanów Liverpoolu

W półfinałowym meczu Ligii Mistrzów Liverpool odwrócił niemal beznadziejną sytuację i wywalczył awans. Kilka dni wcześniej Carlsberg przygotował specjalną edycję piwa dla fanów angielskiej drużyny.

Piwo Red Barley zadebiutowało pod koniec kwietnia. Miało to uczcić decyzję sprzed lat o przybraniu przez klub piłkarski czerwonych barw. Drużyny w czerwieni wygrywają więcej – tłumaczył w latach 60. XX w. trener Bill Shankly, zmieniając białe stroje piłkarzy.

Specjalną recepturę piwa stworzono w Kopenhadze. Carlsberg jest sponsorem drużyny z Liverpoolu od 26 sezonów. To jedna z najdłużej trwających umów sponsorskich w Lidze Mistrzów.

Przypomnijmy: Liverpool przegrał z FC Barceloną pierwszy z dwóch półfinałowych meczów wynikiem 0:3. W drugim meczu pokonał hiszpański zespół 4:0, zapewniając sobie awans do finału.

8 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2019

Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”

Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.