0 3 0 2.12.2019Reklama z hasłem „Uber jeździ Boltem” zawisła w WarszawieW Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama usług przewozów nietaksówkarskich Bolt. Można zobaczyć na niej ambasadorkę marki – Lidię Uber – oraz hasło: „Pani Uber jeździ Boltem”. Przy czym pierwsze słowo hasła jest znacznie mniejsze od trzech pozostałych.
0 1 0 2.12.2019Expander wybrał ArtegenceAgencja Artegence wygrała przetarg na tworzenie strategii komunikacji do działań wizerunkowych, taktycznych i social media dla firmy pośrednictwa i doradztwa finansowego Expander. Współpracę firmy rozpoczną na początku 2020 r.
0 1 0 2.12.2019InStars – nowy brand StreetcomuStreetcom wprowadza do oferty nową markę. InStars będzie kierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy są zainteresowani szybkim zebraniem opinii online oraz akcjami z influencerami na Instagramie, Facebooku czy TikToku.
1 1 0 2.12.2019„Samotność w święta boli najbardziej” – kampania Stowarzyszenia Mali Bracia UbogichJak co roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich organizuje kolacje wigilijne dla starszych, samotnych osób. Organizacja rozpoczęła też kampanię, której celem jest zebranie funduszy na realizację tego projektu. Akcja „Podaruj wigilię” ruszyła 26 listopada i potrwa do końca roku.
0 2 0 1.12.2019Amazon rozpoczyna darmowe transmisje meczów Premier League w internecie. Po raz pierwszy od trzydziestu lat mecze dostępne za darmoAmazon Prime Video rozpoczyna darmowe transmisje meczów w internecie. Chce tym samym złamać dominację dwóch brytyjskich gigantów telewizyjnych: BT i przede wszystkim Sky należącej do Ruperta Murdocha. Ta druga od trzydziestu lat zarabia krocie na transmisji meczów angielskiej Premier League.
0 1 0 29.11.201911% marek potrafi efektywnie korzystać z danych klientów. Wyniki raportuRośnie popularność platform do analizy danych klientów (CDP). Mimo to badanie zlecone przez Oracle i przeprowadzone przez Forrester Consulting pokazało, że marki wciąż mają problem ze stworzeniem jednolitego widoku klienta. Według raportu „Getting Customer Data Management Right” marki chcą ujednolicić dane klientów. Mają jednak spore problemy z połączeniem danych różnego typu.
1 4 0 29.11.2019Ikea na Black Friday przygotowała wystawę obrazów, która podpowiada, jak dbać o przedmiotyA gdyby tak każdy z nas, zamiast kupować nowe, dostrzegł wokół siebie rzeczy, które już ma i zatroszczył się o to, by służyły jak najdłużej? Na przekór zakupowej tradycji Black Friday Ikea zwraca uwagę na meble i akcesoria znajdujące się w naszych mieszkaniach. Podpowiada, jak w prosty sposób o nie zadbać i tym samym zrobić mały krok w trosce o planetę.
0 1 0 29.11.2019UODO zmienia strukturę i logoOd 1 grudnia zmieni się struktura Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Ma to usprawnić działanie jednostki. Wraz ze zmianami organizacyjnymi UODO zmienia swój wizerunek. Na początek pojawiło się nowe logo.
0 6 0 29.11.2019Znamy laureatów 20. edycji Galerii Plakatu AMS. Temat: „Zwierzę też człowiek”Anna Frydrych z ASP w Warszawie została laureatką jubileuszowego konkursu Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także 5 wyróżnień oraz dwie nagrody dodatkowe – od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
1 1 0 29.11.2019Snickersgate we Francji. Aferę rozpętał Mars WrigleyNiektórzy francuscy konsumenci, którzy w listopadzie kupili baton Snickers, z zaskoczeniem odkryli, że w opakowaniu znajdował się Bounty. Była to celowa akcja koncernu Mars Wrigley, do którego należą obie marki.