1 0 0 0 0 12.01.2018Kolejna dziwna reklama KenzoMarka Kenzo zaprezentowała film promujący wiosenno-letnią kolekcję na 2018 r. Muzykę do niemal 10-minutowego wideo stworzyła Karen O – koreańska wokalistka o polskich korzeniach. Hitem 2016 r. był poprzedni spot Kenzo World.
0 7 0 0 0 12.01.2018Facebook Trends grudzień 2017 – sylwestrowa zabawaGrudzień na Facebooku był dość intensywny i bogaty w znaczące wzrosty i spadki w kilku kategoriach. Sotrender przygotował kolejną odsłonę raportu Facebook Trends.
1 0 0 0 0 12.01.2018Inovox Express promowany w telewizji„A jak Ciebie boli gardło?” – to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej pastylek na ból gardła Inovox Express (USP Zdrowie). Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
0 1 0 0 0 12.01.2018Zmiana w algorytmie Facebooka. Zyskają treści zamieszczane przez znajomychFacebook ogłosił zmianę w algorytmie pozycjonującym posty w aktualnościach. Aktualizacja nadaje priorytet wpisom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje.
0 0 0 0 0 11.01.2018II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie już za dwa tygodnie25 i 26 stycznia w Krakowie, w Centrum Kongresowym ICE odbędzie się II Kongres Duchowo – Genialnie – Globalnie. To wydarzenie dla indywidualności poszukujących nowatorskich pomysłów na rozwój osobisty i biznesu. Kongres skierowany jest do szefów firm, przedsiębiorców, pracowników korporacji, a także wszystkich tych, którzy chcą zmienić coś w rutynie życia.
0 0 0 0 0 11.01.2018Marka Beckers wybrała agencję do obsługi w mediach społecznościowychZ końcem 2017 r. marka farb Beckers rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Wygrała go agencja Asap & Asap. Moderacją zajmuje się natomiast wyspecjalizowana spółka z grupy – Asap Care 24.
0 1 0 0 0 11.01.2018Sportowe trendy w Europie według ShopAlikeProwadzić zdrowy tryb życia – to jedno z najpopularniejszych postanowień noworocznych. Czy rzeczywiście styczeń jest najważniejszym miesiącem dla biznesu związanego z tym obszarem? Jakie sporty są najpopularniejsze w Europie? Na te pytania próbuje odpowiedzieć ShopAlike.
0 1 0 0 0 11.01.2018Wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017 r.Po trzech kwartałach 2017 r. wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł. To o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie – pokazuje badanie IAB/PwC AdEx. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6%. Wciąż największy wpływ na wzrost mają wideo online, social media oraz programmatic.
6 1 0 0 0 11.01.2018Dla eleganckich, zapominalskich czy wygodnych – Bosch promuje pralki w InternecieW nowej kampanii online marki Bosch wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek chce zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.
0 0 0 0 0 11.01.2018TVP prezentuje wyniki prac nad alternatywnym sposobem pomiaru oglądalności10 stycznia w siedzibie Telewizji Polskiej w Warszawie zaprezentowano wyniki prac nad pomiarem oglądalności telewizji, bazującym na danych ze ścieżki zwrotnej dekoderów telewizji kablowej. Uruchomienie alternatywnego pomiaru oglądalności było jednym z celów zarządu prezesa Jacka Kurskiego.